ringblomst Skrevet 6. november 2003 #21 Del Skrevet 6. november 2003 Vi overrasket alle på bryllupsfesten med å danske disko med innøvde "mooves". Folk snakker om det enda - over et halvt år etter. DJ mikset til vår avtalte låt og fikk folk ut på dansegulvet etterhvert. Slik fikk vi en vanvittig bra åpning på diskotek/festdelen av bryllupet. For oss var det et poeng å gjøre noe gøy og utradisjonellt' date=' og vi har vært i nok pinlige bryllup der en kasettspiller har spilt wienervals til parets stokkete skritt..[/quote'] Dette hørtes ut som noe jeg kunne tenke meg, men det er visst kun jeg som liker å danse av alle som kommer til å bli invitert i bryllupet . Så i vårt bryllup blir det ingen dans, kanskje med unntak av en bryllupsdans...barndomsvenninen min har lyst at vi skal lære å danse salsa av henne, men vi har ikke bestemt oss for sang eller dansetype. Men danse vil jeg :D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #22 Del Skrevet 7. november 2003 Vi hadde kun vals. Det var veldig koselig!!!!( hadde polonese før valsen) Du velger jo selv om du vil ha vals eller ikke men jeg synes ikke det er noe must. Har vært i mange bryllup uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. november 2003 #23 Del Skrevet 7. november 2003 Skal ikke gifte meg, men sniker meg innom en liten tur likevel... Vi overrasket alle på bryllupsfesten med å danske disko med innøvde "mooves". Folk snakker om det enda - over et halvt år etter. DJ mikset til vår avtalte låt og fikk folk ut på dansegulvet etterhvert. Slik fikk vi en vanvittig bra åpning på diskotek/festdelen av bryllupet. For oss var det et poeng å gjøre noe gøy og utradisjonellt, og vi har vært i nok pinlige bryllup der en kasettspiller har spilt wienervals til parets stokkete skritt.. Synes dette var en kjempemorsom ide - og fortalte den til sambo som synes det var en fantastisk ide!! Han vil ikke gifte seg enda, men er allerede i gang med å finne på noen discomooves. Kunne være kult å starte med en rolig dans, slik at de som gjerne ville se oss danse rolig, kunne det. Og så kan det jo plutselig slå over i en fengende disco? lmari - sniker seg ut igjen med masse bryllupsdrømmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. november 2003 #24 Del Skrevet 7. november 2003 Det blir ikke vals på oss, men en første dans som gift må vi ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 7. november 2003 #25 Del Skrevet 7. november 2003 Synes dette var en kjempemorsom ide - og fortalte den til sambo som synes det var en fantastisk ide!! Han vil ikke gifte seg enda' date=' men er allerede i gang med å finne på noen discomooves. [/quote'] ..Og før du vet ordet av det er han så godt forberedt med sine diskomooves at han frir, Inmari!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. november 2003 #26 Del Skrevet 7. november 2003 ..Og før du vet ordet av det er han så godt forberedt med sine diskomooves at han frir, Inmari!!!! I wish... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå