Gå til innhold

Skal dere danse brudevals ?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å ikke danse brudevals. Men blir møtt med at dette er en selvfølglighet siden folk vil ha bilder av det.

Er det slik at alle danser brudevals ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal danse brudevals!Har fått med min kjære på Bjørg grethes(dobbelt navn ihvertfall)danseskole etter jul, så skal vi lære!!!Ønsker å kunne imopnere gjestene med noe skikkelig show, som bukking, snurring etc.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal. :D

Jeg tror nok de fleste gjør det, ihvertfall har det blitt gjort i alle bryllupene jeg har vært i (men det er jo ikke så mange, det da...)

Men jeg regner med at det må bli endel øving utover våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samboeren min HATER å danse. Jeg vet nesten ikke om han noen gang har tatt så mye som et dansetrinn.

Men heldigvis har han skjønt at jeg drømmer om en brudevals, så det har han gått med på.

Men det spørs om det blir så mye mer dans enn den ene valsen i bryllupet vårt. Synes ikke det er nødvendig å legge mye ressurser i det, når jeg vet at han ikke liker det.

Hvis det er flere her som ikke skal ha mye dans, lurer jeg på en ting: Hva skal skje utover kvelden hos dere? Jeg lurer fordi jeg er litt redd for at gjestene våre skal kjede seg... Begynner å få litt prestasjonsangst for dette bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal danse brudedans istedenfor brudevals.

Vi kan å danse vals begge to, men har ikke noe spesielt forhold til det.

Vi har imidlertid Heaven med Bryan Adams som vår sang, så vi skal danse til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi skal danse brudevals. Og jeg vet at jeg får standarddanskurs for to i bursdagsgave av forloveden min - han syntes det var så flaut i brorens bryllup at de danset brudevals uten å kunne danse i det hele tatt, og har lyst til å gjøre det skikkelig sjøl.

Han er nå søt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det blir brudevals her i gården også. Må på kurs først da, men har heldigvis goood tid enda!! *danse, danse, dokka mi...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ingeborg! Kanskje det hadde vært en gaveide til kjæresten min?! Vi har nelig tenkt til å danse bryllupsvals, men han er ikke særlig god til å danse. Han har derfor snakket om at vi skulle meldt oss på en danseskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal danse brudevals, ja. Min snille pappa skal skrive en brudevals til oss og fremføre den sammen med bandet vi skal ha (Han ville heller skrive brudevals enn å holde tale og det må han vel få lov til da...) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi danset ikke tradisjonell vals, men danset rolig dans til Kjærlighetsvisa. Dette var et stort øyeblikk, og jeg anbefaler derfor å ha en eller annen form for dans. Vals passet oss overhodet ikke, så vi ombestemte oss i siste liten. Ingen reagerte negativt på at vi ikke danset vals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ser det for meg...på stuegølve til a'mor!

hehe.."åi..pass deg nå danser vi inn i peisen"...

eller kræsj dunk hyyyl...der datt vi ned trappa...hehe...

Stua er ikke sååå stor... Men hadde vi hatt plass, hadde vi sikkert svinga oss litt :wink:

Øver stadig på valsen her i stua...til stor fortvilelse for butikken under oss :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi overrasket alle på bryllupsfesten med å danske disko med innøvde "mooves". Folk snakker om det enda - over et halvt år etter. DJ mikset til vår avtalte låt og fikk folk ut på dansegulvet etterhvert. Slik fikk vi en vanvittig bra åpning på diskotek/festdelen av bryllupet. For oss var det et poeng å gjøre noe gøy og utradisjonellt, og vi har vært i nok pinlige bryllup der en kasettspiller har spilt wienervals til parets stokkete skritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Vi skal nok danse, men tviler på at det blir vals, selv om vi begge kan vals altså. Tror heller vi danser en rolig dans til en eller annen romantisk sang. Men vi får se. Kommer vi over en veldig fin vals så kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for å danse til kjærlighetsvisa, men knappe 3 uker før, bråbestemte min kjære seg for at vi skulle gjøre begge deler.... Det endte med at vi tok ett valsekurs og på selve dagen, danset vi først brudevals og så danset vi til kjærlighetsvisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...