Tears.of.the.Sun Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg lurer på om det fins butikker som selger sukkerfritt godteri? Jeg har lenge lyst å kjøpe, men tør ikke helt bestille før jeg vet om smaken er god. Så, hvordan butikker selger sukkerfritt godteri og hvordan typer? Smaker det godt?
FrøkenJosefine Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 De har Cloetta sin nye sukkerfrie sjokolade på de fleste matbutikker (både vanlig melkesjokolade og mørk sjokolade).. PÅ helsekostbutikker har de lebron (gummigodt, lakris OL) og Cavalier (sjokolader)... på større matbutikker (Meny/maxi/ica OL) har de ofte annerledes merker hvor de har flere sukkerfrie typer! Ellers er det mye å spare på å dra til sverige! :D Har også funnet en del på smart club (i helsekostavdelingen) Smaken er som baken, men det meste smaker vanlig godteri igrunn.. noe har en litt syntetisk ettersmak... Det du burde passe på er om du spiser for mye av godteri med maltitiol så får du sykt mye luft i magen..trodde jeg skulle lette..hehehe Kos deg! :D:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå