Gjest Anonym Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Er det noen av dere som ikke føler behov for sex mer enn to-tre ganger i mnd? Hvor ofte har dere sex? Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år og syns han er den beste og deiligste kjæresten jeg kunne ønske meg, og jeg liker og ha sex med han, men føler liksom ikke behovet så mye. Vi har god sex og jeg får orgasme nesten hver gang. Kunne nok eksperimentert mer, men har ikke kreativiteten eller lysten til å gjøre det. F.eks så liker jeg virkelig ikke tanken på at noen skal oppdage oss hvis han foreslår sex på offentlig sted, og andre steder i hjemmet blir så ukomfortabelt og upraktisk :gjeiper: Tenker ofte at sex blir så stress, og ser ikke helt oppstyret rundt det... Jeg vet at jeg kan jobbe med meg selv for å få litt større sex lyst, men det frister så mye mer å bare godta faktumet at jeg kanskje bare har lav sex-drift. Livet hadde blitt litt mindre komplisert da, hehe. Kjæresten min sier at han er fornøyd og at han ikke har så stort behov han heller, men etter sex bemerker han av og til at "det var lenge siden sist nå..." Vil jo at han skal være lykkelig, men blir det for stor greie ut av sex lysten min er jeg redd for å miste den helt. Har nemlig skjedd i et tidligere forhold. Det jeg egentlig ville frem til er om det er normalt å ha en lav libido? Vi er jo alle forskjellige tenker jeg. Flott om noen andre vil dele erfaringer.
Rights Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Kan du ikke gi han en blowjob/handjob innimellom heller da ? Letter nok bra på trykket det!
Gjest Undreren Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Hm... jeg er nesten villig til å vedde på at typen din egentlig ønsker sex en to-tre ganger i uka, minst... men som mange andre menn så orker han ikke den krangelen det antakeligvis ville medføre når han sier rett ut hva han vil. Kjenner meg veldig godt igjen i dette scenarioet du beskriver og for min del så gikk jeg bare rundt og ble surere og surere i håpet om at det skulle snu seg for dama. Det gjorde det selvfølgelig ikke og det måtte en konfrontasjon til. Noe bedre har det heldigvis blitt men altfor ofte ender jeg fortsatt opp med "blueballs".. Å ta seg en runk er ikke det samme som sex... 1
Hankjønn Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 TS, det er ikke uvanlig å ha lav libido, det er noe som kan ramme mennesker i mindre eller lengre perioder. Fant en artikkel på Nettavisens nettutgave som kanskje er interessant, eller du kan lese Wikipedia sin engelske artikkel om libido (og mangel på sådan). Det kan være mange forskjellige grunner til lav libido, du kan lese tekstene jeg linket til og se om noe er relevant for deg. Når kjæresten din sier "det var lenge siden sist nå..." kan det tolkes som at han hinter om at det blir litt lite (som Gjest_Undreren tok opp). På en annen side kan det være det er hans måte å uttrykke at "det var godt med samleie nå, blir en stund til neste gang", rett og slett. Det kan vi på forumet bare tippe på. Dersom du er i et forhold med god kommunikasjon ville han sagt ifra om han ønsket mer, men uansett kan det kanskje være en ide å høre med ham. Noen biter det heller i seg for å ikke såre partneren. Håper det går fint for dere, lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå