Gjest trinem0r Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 hei. jeg er sulten å har litt lite i hus, tenkte å kutte opp litt poteter å pølse og steike det, men føler det blir litt kjedelig. er det noe annet jeg kan ha til? eller no saus som passer til? føler liksom ikke bernaise saus er no godt til pølse feks.
Gjest trinem0r Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 hei. jeg er sulten å har litt lite i hus, tenkte å kutte opp litt poteter å pølse og steike det, men føler det blir litt kjedelig. er det noe annet jeg kan ha til? eller no saus som passer til? føler liksom ikke bernaise saus er no godt til pølse feks. ingen? =/
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Ketchup??? Masse krydder og en klatt rømme?
Gjest trinem0r Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Speilegg? hadde ikke egg i hus, var det jeg egentlig hadde tenkt å ha til det
Gjest Mauna Lee Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 stekt eller rå løk? Lag potetmos av potetene? Kanskje litt bacon? Da har du jo plutselig brennende kjærlighet.
Gjest trinem0r Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 stekt eller rå løk? Lag potetmos av potetene? Kanskje litt bacon? Da har du jo plutselig brennende kjærlighet. hadde ikke løk og ikke bacon. men jeg er ferdig med å spise å sånn nå så ikke no problem lenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå