AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Hei! Noen som har prøvd å ta Idoform Balance for å unngå oppblåst mage? Hjalp det?
annik Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Hei du! Jeg har brukt Idoform mot alle mine mageproblemer, og den hjelper! Den er helt utrolig og jeg er sikker på at den hjelper på luft også ;-) Bedre å prøve enn å la være Håper det ordner seg for deg!
Sugerøret Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 (endret) jeg har brukt idoform mot luftsmerter og oppblåsthet,men etter 3mnd kuttet jeg ut.Ingen hjelp i disse tablettene for meg. Savner Gevita sin fennikeltabletter,de fungerte supert! Endret 26. april 2011 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 jeg har brukt idoform mot luftsmerter og oppblåsthet,men etter 3mnd kuttet jeg ut.Ingen hjelp i disse tablettene for meg. Savner Gevita sin fennikeltabletter,de fungerte supert! Åh... har du funnet noe annet som funker, unntatt fennikeltablettene? -TS
Sugerøret Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 nei ikke ennå.Men jeg leter ! Var innom Fennikel te men tror jeg må drikke enorme mengder for at jeg skal få lignendes virkning som tablettene. Om noen har tips ,tar jeg gjerne i mot! Bruker Surmontil på kvelden mot luft,men den bruker lang tid og er ikke noe jeg kan ta på dagtid f.eks så der kunne jeg trengt noe annet
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Jeg har også prøvd Idoform (husker ikke helt hvilken type, dersom det finnes flere typer), men jeg merket ingen forskjell etter noen mnd. bruk. Brukte det også ifbm. matforgiftning og heftig diarè, men merket da heller ingen forskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå