AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Har truffet en fin fyr, han er oppegående på alle måter, men det tok ikke mange timene før han også kom ramlende ut av fetisjskapet. Lakk, lær, latex, strømper, høye støvletter på i senga, også vil han gjerne bli dominert. Vi er i et avstandsforhold, og før vi skal møtes neste gang driver han stadig og snakker om jeg kan ta på meg slik og sånn og hva skal jeg ha på meg og hvor mye han liker ditt og datt og skal omtrent kjøpe hele butikker med klær til meg. Dette er nytt for meg, mht mine tidligere partnere syntes det var kjekt og jeg spradet rundt i noe lekkert undertøy, som de da slet av meg og vi hadde oss. Med denne nye mannen får jeg et inntrykk av at jo mer fra innerst i klesskapet jeg trer på meg, jo bedre. Litt uvant å evt måtte ta på seg sko for å få seg et morgennummer liksom Nå har han nå virkelig greid å "gjøre jobben" selv om jeg har vært aldeles naturell de gangene vi har vært sammen, men den usikre delen av meg lurer selvsagt på om hans fetisher er såpass sterke at han etterhvert MÅ ha et skap fullt av rekvisita tredd på meg for at han skal få tenning? Om jeg som individ ikke spiller så stor rolle, så lenge han får leve ut fantasiene sine? Ja, vi har snakket om det. Han sier det er et krydder og at han elsker meg for den jeg er blablabla, skal vi flytte sammen/gifte oss... Jeg synes bare han er så opphengt i krydderiene sine til tider, samtidig som jeg har NULL erfaring med slikt....
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Har truffet en fin fyr, han er oppegående på alle måter, men det tok ikke mange timene før han også kom ramlende ut av fetisjskapet. Lakk, lær, latex, strømper, høye støvletter på i senga, også vil han gjerne bli dominert. Håper ikke det var han som skulle bruke dette
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Ehh nei, det er meg....mens han ikke hadde sagt neitakk til latexmaske og bli leid rundt i leiligheten med hundelenke...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Kan jo egentlig starte med det som for meg er enklest. Har du noe dominans i deg? Kan du tenke deg å være styrende under akten? Er det også noe han ønsker hver gang? Jeg vet at jeg ikke er dominant. Jeg liker at partneren min er litt dominant. Samboer er det ikke. Jeg har ikke snakket så mye om det annet enn vanlig prat om at en av og til kunne være den styrende. Den som forsyner seg. Kjæresten min har det overhode ikke i seg så han kan bare droppe å prøve en gang. Det blir ikke ekte nok. Sexen er både bra og fin den selv om han ikke har i seg det lille ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Hmm, hvorfor så skeptisk da? Jeg synes han virker som en eksperimentell type med sans for spenning og sunn moro. Og det er vel en ærlig sak å avsløre slike ønsker/tendenser på et tidlig stadium i forholdet (sånn for å sjekke interessen), i stedet for at det skal komme for en dag når man er et etablert par med hus, bil, hytte og gjeld til langt over pipa? Hadde det vært snakk om ekstreme fetisjer ala scat, smerte og pinsler hadde jeg skjønt skepsisen. Her dreier det seg kun om klær, noe svært mange synes er spennende å trekke inn i sexlivet. Snakk ordentlig ut med ham da vel, fortell at dette egentlig ikke er noe du har erfaring med, og lodd stemningen rundt hvor viktig dette faktisk er for ham, og la det gå seg til litt før du trekker en konklusjon på om dette blir for drøyt eller ikke. Spørsmålet koker vel egentlig ned til om du er interessert i å gjøre noe ut av hans ønsker i det hele tatt, og om du greier å finner tenning i å se hans reaksjon på å dette. Er man med på denne leken blir det gjerne en vinn vinn-situasjon for begge, selv om det er den ene som må gjøre en liten ekstra innsats i blant.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 TS her igjen, jeg har både lakk og lær og ridepisk og håndjern fra før av jeg, men jeg har aldri brukt det i senga, bare på fest Kom trekkende med en rull gaffatape og ridepisk og hylte til ex-samboeren min "Kom så legger vi oss!!" Han satt LENGE oppe den kvelden Jeg tror jeg er skeptisk fordi jeg er usikker. Om han like gjerne kunne kledd på en utstillingsdukke og det hadde vært like morro (bortsett fra at dukken ikke greier dominere ham da ) Må man være dominerende av natur for å kunne dominere i senga? Jeg er jo selvstendig og ikke bare "ja kjære, som du vil, kjære" med egne meninger, men jeg liker ikke å herse med folk, selv om jeg kan skjære gjennom og si "Sånn gjør vi" dersom hele gjengen har beslutningsvegring. Men jeg er nok kanskje litt "kjedelig" og "fantasiløs" som ikke helt greier å tenne på kropp eller "ting", men det som sitter mellom ørene-også kommer innpakningen i andre rekke...? Får kjøpe en latexmaske til ham jeg kan tre ned over skallen hans, med glidelås over øynene, så ser han ikke at jeg kanskje må flire litt før jeg etter litt trening greier å gå helt inn i rollen som dominatrix? Jeg har tidligere erklært at dominatrix må være en flott jobb, få menn hjem som BETALER for å bli kommandert rundt og vaske hus, og er de snille får de lov til å slikke skoene mine...Men da skal jeg gjerne bli kåt når jeg tenker/snakker om det, og ikke fnise??
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 TS her igjen, jeg har både lakk og lær og ridepisk og håndjern fra før av jeg, men jeg har aldri brukt det i senga, bare på fest Kom trekkende med en rull gaffatape og ridepisk og hylte til ex-samboeren min "Kom så legger vi oss!!" Han satt LENGE oppe den kvelden WOW, det der tror jeg du må teste ut på din nåværende type... Du kan nok trykt gå ut fra at det ikke er likegyldig HVEM som han vil ha i senga. Han vil nok helst ha deg, og dersom du i tillegg trår til med gaffa-tape talentet ditt tror jeg han ville fått sitt livs opplevelse og ikke kunne tenkte seg å bytte deg ut Det er nok ikke sånn at han ikke ville nyte bare deg. Men du kan nok gi han sterkere nytelse med å være med på leken han liker aller best. Evnt så kan jo du også få han med på ting som nettopp du liker aller best. Lykke til.
Shinana Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Jeg har hatt det litt slik som deg. Var ikke helt fersk på området når jeg ble sammen med min kjære, men hadde heller ikke opplevd det så sterkt som med han. Det som kan sies er at det er viktig at mannen klarer å få frem budskapet. Mulig jeg var veldig heldig, men jeg har aldri følt at det er fetisjene som har dominert sexen vår. Min kjære har vært veldig bevisst på at det er JEG som er det viktigste for han. Sexen vår er mer en deilig nok selv om ikke fetisjene er til stede. Av og til tar vi den helt ut, og kler oss opp fra topp til tå. Eksperimenterer og har det utrolig moro. Blir masse deilig spenning ut av det. Så kan jeg erte han litt når vi skal ut, ta på meg noe jeg vet han tenner på, og omtrent få han til å gå fra konseptene i løpet av kvelden. Det får jeg nyte godt av når vi kommer hjem. Må innrømme at jeg har adoptert og virkelig nyter noen av disse fetisjene. Et kjempedeilig krydder, spør du meg! Ta dere en god prat om det, og pøs på med masse humør, da blir det så utrolig mye lettere!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 TS her igjen Vi har allerede snakket en del om det, men følte en viss trang til å snakke om det med noen andre også, og vil gjerne takke for gode, seriøse svar!! Ene gangen jeg var på besøk hos ham, måtte han ut noen timer. Mens han var borte tok jeg på meg strømper og hofteholder og tredde på meg en skinnkjole jeg har hatt liggende i skapet og aldri fått luftet, på meg. Underveis i påkledningsprosessen sendte jeg ham noen bilder på MMS. Han var veldig kjapp tilbake da Så gikk vi ut og spiste middag, jeg iført dette antrekket...Han var veldig ivrig på å komme seg hjem igjen fortest mulig, mens jeg mente vi måtte stoppe innom et annet sted for en drink på veien Da jeg dro hjem igjen, fikk han beholde strømpene som en souvenir. De har visst blitt flittig benyttet sammen med frøken høyre... Han maser om å få en brukt truse også, men det har han ikke fått enda. Kanskje neste gang, om han er snill...??
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #10 Skrevet 26. april 2011 TS her igjen Vi har allerede snakket en del om det, men følte en viss trang til å snakke om det med noen andre også, og vil gjerne takke for gode, seriøse svar!! Ene gangen jeg var på besøk hos ham, måtte han ut noen timer. Mens han var borte tok jeg på meg strømper og hofteholder og tredde på meg en skinnkjole jeg har hatt liggende i skapet og aldri fått luftet, på meg. Underveis i påkledningsprosessen sendte jeg ham noen bilder på MMS. Han var veldig kjapp tilbake da Så gikk vi ut og spiste middag, jeg iført dette antrekket...Han var veldig ivrig på å komme seg hjem igjen fortest mulig, mens jeg mente vi måtte stoppe innom et annet sted for en drink på veien Da jeg dro hjem igjen, fikk han beholde strømpene som en souvenir. De har visst blitt flittig benyttet sammen med frøken høyre... Han maser om å få en brukt truse også, men det har han ikke fått enda. Kanskje neste gang, om han er snill...?? Du får sette han igang med å skrubbe leiligheten din før han får den. Gjerne under oppsyn av deg med ridepisk.
Shinana Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 (endret) TS her igjen Vi har allerede snakket en del om det, men følte en viss trang til å snakke om det med noen andre også, og vil gjerne takke for gode, seriøse svar!! Ene gangen jeg var på besøk hos ham, måtte han ut noen timer. Mens han var borte tok jeg på meg strømper og hofteholder og tredde på meg en skinnkjole jeg har hatt liggende i skapet og aldri fått luftet, på meg. Underveis i påkledningsprosessen sendte jeg ham noen bilder på MMS. Han var veldig kjapp tilbake da Så gikk vi ut og spiste middag, jeg iført dette antrekket...Han var veldig ivrig på å komme seg hjem igjen fortest mulig, mens jeg mente vi måtte stoppe innom et annet sted for en drink på veien Da jeg dro hjem igjen, fikk han beholde strømpene som en souvenir. De har visst blitt flittig benyttet sammen med frøken høyre... Han maser om å få en brukt truse også, men det har han ikke fått enda. Kanskje neste gang, om han er snill...?? Du har forstått poenget, TS! Dersom du er komfortabel med dette så er alle muligheter til stede for at du kommer til å ha en hengiven kjæreste for resten av livet! Lik alle andre forhold så er kommunikasjon helt avgjørende. Og masse humor! Bruk den for den funker utrolig bra! Endret 27. april 2011 av Shinana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå