AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 (endret) Innlegget fjernet og tråden stenges iht. reglene. Du kan ikke poste innlegg som inneholder noe som strider mot norsk lov. Phaedra,mod Endret 26. april 2011 av Phaedra
trudelu Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Hadde flere venninner som brukte dette en periode, den ene ble helt svart under øynene, og det var skikkelig, skikkelig stygt. Min idé til deg: spraytan
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Hadde flere venninner som brukte dette en periode, den ene ble helt svart under øynene, og det var skikkelig, skikkelig stygt. Min idé til deg: spraytan (TS) Wæææh...svart under øynene? :O Har brukte spraytan tidligere, men er så utrolig kjipt når det begynner å "flasse av". Blir ujenvt og utrolig stygt! 0o
trudelu Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 (TS) Wæææh...svart under øynene? :O Har brukte spraytan tidligere, men er så utrolig kjipt når det begynner å "flasse av". Blir ujenvt og utrolig stygt! 0o Ja, hun så ut som en som hadde brukt tyngre stoffer over lenger tid, ganske trist for en frisk 17 år gammel jente! Det problemet har jeg også vært borti men heldigvis finnes det mange godt erfarne jenter der ute du kan spørre om råd
Sugerøret Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 vet du ikke vil høre men gir deg denne alikevel : Bruk av det kunstige hormonet Melanotan er farlig. Det er meldt om alvorlige bivirkninger i Norge. kilde : legemiddelverket Stoffene er verken ferdigtestet eller godkjent i Norge, men kan skaffes illegalt på internett. kilde wikipedia Dessuten oppfordrer jeg moderatorer til å stenge tråden,da dette stoffet ikke er godkjent og kan være direkte helsefarlig.+ at KG har egne regler ang dette.
Gjest fireflies Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 En god venninne av meg brukte melanotan i en ganske lang periode for et år tilbake. Klart hun ble brun, men i tillegg ble hun også noen kilo tyngre og fikk humørsvingninger som ikke lignet grisen. Hun sluttet med det etter at hun oppdaget at hun hadde gått fra å ha fire synlige føflekker til å få langt over tyve.
Fremhevede innlegg