Gå til innhold

Melanotan

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Innlegget fjernet og tråden stenges iht. reglene.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder noe som strider mot norsk lov.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde flere venninner som brukte dette en periode, den ene ble helt svart under øynene, og det var skikkelig, skikkelig stygt.

Min idé til deg: spraytan :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde flere venninner som brukte dette en periode, den ene ble helt svart under øynene, og det var skikkelig, skikkelig stygt.

Min idé til deg: spraytan :)

(TS)

Wæææh...svart under øynene? :O

Har brukte spraytan tidligere, men er så utrolig kjipt når det begynner å "flasse av". Blir ujenvt og utrolig stygt! 0o

Skrevet

(TS)

Wæææh...svart under øynene? :O

Har brukte spraytan tidligere, men er så utrolig kjipt når det begynner å "flasse av". Blir ujenvt og utrolig stygt! 0o

Ja, hun så ut som en som hadde brukt tyngre stoffer over lenger tid, ganske trist for en frisk 17 år gammel jente!

Det problemet har jeg også vært borti :P men heldigvis finnes det mange godt erfarne jenter der ute du kan spørre om råd ;)

Skrevet

vet du ikke vil høre men gir deg denne alikevel :

Bruk av det kunstige hormonet Melanotan er farlig. Det er meldt om alvorlige bivirkninger i Norge.

kilde : legemiddelverket

Stoffene er verken ferdigtestet eller godkjent i Norge, men kan skaffes illegalt på internett.

kilde wikipedia

Dessuten oppfordrer jeg moderatorer til å stenge tråden,da dette stoffet ikke er godkjent og kan være direkte helsefarlig.+ at KG har egne regler ang dette.

Gjest fireflies
Skrevet

En god venninne av meg brukte melanotan i en ganske lang periode for et år tilbake. Klart hun ble brun, men i tillegg ble hun også noen kilo tyngre og fikk humørsvingninger som ikke lignet grisen. Hun sluttet med det etter at hun oppdaget at hun hadde gått fra å ha fire synlige føflekker til å få langt over tyve.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...