Gå til innhold

Hvem er penest av disse 4?

Fremhevede innlegg

Skrevet

sÅ FINE BRYN TONE LONE HAR, VIL HA SÅNNE SELV:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 og 4 ser ut som typiske kleshengere(modeller) - pluss at jeg synes øynene til nr 4 var litt for langt fra hverandre.

nr 2 og 4 ser søte ut men jeg tror de hadde sett mye kjedeligere ut om de ikke var kjente personligheter, noen som feks har sett tones første idol audition?

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 og 4 ser ut som typiske kleshengere(modeller) - pluss at jeg synes øynene til nr 4 var litt for langt fra hverandre.

nr 2 og 4 ser søte ut men jeg tror de hadde sett mye kjedeligere ut om de ikke var kjente personligheter, noen som feks har sett tones første idol audition?

2 og 3*

Skrevet

Av de fire. Likte jeg hun siste best. Men ingen av dem var liksom min type.

Skrevet

Nr. 4

Nr. 3 på andreplass

Syns ikke Tone er noe skjønnhet. Hun første var heller ikke noe særlig pen.

Gjest Stille leser
Skrevet

Tone er definitivt vakrest. Hun er nok en av de vakreste i landet vårt. :)

Edit: Må legge til at Ane Dahl Torp ikke finnes pen.

Var på en del av de samme festene som tone som yngre og hadde ikke pult hun for 10 000 for å si det på den måten :P

Mulig hun har forandra seg men i mine øyne er hun bare ekkel :P

Skrevet

Synes ingen av de var noe spesielt, hun på bilde nr. 2 bør holde seg unna brunkremen og få seg litt mere naturlige øyenbryn.

AnonymBruker
Skrevet

Var på en del av de samme festene som tone som yngre og hadde ikke pult hun for 10 000 for å si det på den måten :P

Mulig hun har forandra seg men i mine øyne er hun bare ekkel :P

Pga utseende eller pga oppførsel (løs)?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lest de andre svarene her ennå, så kan godt hende det har blitt diskutert, men jeg vet ikke hvem hun på det siste bildet er. Men det er i hvertfall hun jeg synes er penest.

Synes Ane Dahl Torp er nest penest, men det hjelper på at hun virker hyggelig og er en flink skuespiller.

Synes hun første er en pen modell, men som "vanlig person" faller hun under kategorien pen/mindre pen for min del.

Synes Tone sånn sett er penere enn hun modellen, men hun er ikke en person jeg ville snudd meg etter på gata.

Gjest Stille leser
Skrevet

Pga utseende eller pga oppførsel (løs)?

Sistnevnte, + lillesøstera min har en del av de samme ansiktstrekkene så alt blir bare feil...

Gjest True Maneater
Skrevet

Mulig jeg er litt radikal - men hvorfor skal vi kvinner være oppmerksom på at verden er full av kvinner som sikkert er vakrere enn oss selv?

Skjønner ikke at dere ikke heller diskuterer kjekke menn?????

Skrevet

Likte nr 1 jeg. Hun ser naturlig pen ut. Tone har jo et sjarmerende smil, men det er noe ved ansiktet hennes jeg ikke liker. Kanskje det er måten hun sminker seg på... Ellers syntes jeg nr 4 var ganske så søt også.

Skrevet

Ane Dahl Torp er vakker, og danker lett ut de andre kandidatene. Siri Tollerød er også nydelig.

Madrassa fra Sogndal er ordinær og ekstremt kjedelig. Claudia er modellpen.

Gjest Cosette
Skrevet

Ingen av dem appellerer noe særlig til meg. Siri Tollerud er jo ganske pen, da.

Ane Dahl Torp er på det beste litt søt, men virker ikke ekte. Tone Aaberge er tæn, overnappet og glætt til det blodharry. Hun siste var verken fugl eller fisk for min del, husker ikke hvordan hun så ut etter å ha lukket bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...