Gå til innhold

MYE utflod..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, svært bekymret jente 20 år her.

Nå den siste uken har jeg plutselig fått MYYE utflod. Nesten konstant! Jeg kjenner det også. Nesten som mensen. Den er hvit/gul og mye mer slimete/lotionaktig enn før. Den lukter ikke mer enn nromalt. Mulig det er urinlekkasje i tillegg.. Går mer på do også. Klør ikke, er ikke rød eller har noen teign til noe infeksjon. Har ingen smerter eller blærekatarr som jeg hyppig har vert plaget med det siste året. Dette har gitt seg.

Har i det siste hatt ubeskyttet sex med to stk, og vert småslurvete med p-pillene.

Bør jeg teste meg for graviditet? Har ingen andre symptom på noe som skulle vert galt, eller andre symptom på graviditet annet enn økt følsomhet den siste uken(?).. Han ene var ikke testet for kjønnssykdommer. Det er vell 2 uker siden vi hadde oss nå. Han andre er det vert jevnlig/ofte sex(ubeskyttet) i over et år. Han har ikke andre så vidt jeg vet.

Kan dette vere noe annet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* Dytteer* :)

Skrevet

Ville nok testet for sykdommer før graviditet. Eller kanskje en liten soppinfeksjon?

Skrevet

Høres ut som graviditet for meg :)

Test deg, og om testen er positiv bør du få legen til å ta en blodprøve så raskt som mulig for å se et nøyaktig HCG nivå. Da kan du med litt flaks finne ut hvem faren er før ungen er født :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok testet for sykdommer før graviditet. Eller kanskje en liten soppinfeksjon?

TS HER:

Klør ikke, lukter ikke, er ikke rød..Så nei, tviler så sterkt på at det kan vere det. Men har vert innom tanken. Har aldrig testet meg for kjønnssykdommer..er det bare blodprøve? Nekter å gå til gynekolog med det første :S

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som graviditet for meg :)

Test deg, og om testen er positiv bør du få legen til å ta en blodprøve så raskt som mulig for å se et nøyaktig HCG nivå. Da kan du med litt flaks finne ut hvem faren er før ungen er født :)

Huff da! :S Fryktet dette nå ikveld. Har ikke ringt ei bjelle før nå om akkurat graviditet. Skal teste meg imårgen! Tips til billige, men sikre tester? Fattig student..

Skrevet

TS HER:

Klør ikke, lukter ikke, er ikke rød..Så nei, tviler så sterkt på at det kan vere det. Men har vert innom tanken. Har aldrig testet meg for kjønnssykdommer..er det bare blodprøve? Nekter å gå til gynekolog med det første :S

Tror ikke det alltid trenger å gjøre det, skjønner du..

Jeg har hvertfall blitt testet med urinprøve før, tror det er den vanlige måten å gjøre det på :)

Skrevet

Huff da! :S Fryktet dette nå ikveld. Har ikke ringt ei bjelle før nå om akkurat graviditet. Skal teste meg imårgen! Tips til billige, men sikre tester? Fattig student..

Ja, men de selges via nett, så det tar tid å få i hus. Har du et amatheakontor nær deg? Der kan du få gratis testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...