AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Lurer på om flere går på hormonplaster og vil dele erfaringer? Hvordan gjør dere med bading til sommeren feks? hvor på kroppen har dere det festet? hvordan går det å ta pause i bruken for en periode osv? Jeg har gått på hormonplasteret siden i høst og er veldig fornøyd. Har ikke merket noen store humørendringer, ikke lagt på meg og menstrasjonssmertene som før gjorde meg sengeliggende er nå under kontroll. Men jeg har måttet kutte ut å ta badstue, svømming tør jeg heller ikke. Jeg har det festet øverst på ryggen, å ha det på rumpa gjorde bare at det detter av. Nå skal vi til syden i sommer og lurer på hvordan jeg skal løse det i forhold til bading. Tenker egentlig å bare la det ramle av og å bruke kondom i tillegg resten av måneden. Den uken jeg er i syden vil være første uke med plaster etter pausen. Antar jeg ikke bare kan forskyve den plasterfrie uka ved å gå med plaster i den opprinnelige plasterfrie uka, for deretter ta plasterfri uka etter? Men vil det forstyrre syklusen/fare for at menssmertene kommer tilbake osv? Hadde vært fint hvis noen med mer erfaring kunne komme med erfaringer!
Gjest Reproductivist Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Hvis du bruker det pga menstruasjonsplager, er det en god del lett/middels tilgjengelig og billig naturmedisin/krydder som skal fungere når man spiser dem f eks. Ellers funker det å bli gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå