AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Kom hjem fra jobb for en times tid siden.. Satte meg ned på stua med middagstallerkenen i fanget og skrudde på TV'en... Så hører jeg noen skrapelyder.. Slår av tven og skrapelydene fortsetter.. De flytter litt på seg, men hører at det kommer fra den ene veggen på stua.. Er livredd for at det skal være en mus eller rotte inni veggen.. Også er jeg alene hjemme!!! Hva skal jeg gjøre? Er livredd for at den skal komme ut av veggen og inn på stua... Har aldri vært plaget med mus/rotter før, og huset et fra slutten på 80- tallet.. What to do? Tør nesten ikke å legge meg heller, livredd! Er livredd slike kryp..
Gjest Consensio Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Kan være mus, kan være stokkmaur, kan være skjærer eller andre fugler som sitter på vinduskarmen over vinduet (det skjer ofte her), kan være en gren som blåser borti husveggen etc. Eier du, så kan du jo ringe Anticimex og høre om de kan undersøke, men det koster jo litt. Leier du, så ringer du huseier og ber han/hun om å sjekke ut saken.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Kan være mus, kan være stokkmaur, kan være skjærer eller andre fugler som sitter på vinduskarmen over vinduet (det skjer ofte her), kan være en gren som blåser borti husveggen etc. Eier du, så kan du jo ringe Anticimex og høre om de kan undersøke, men det koster jo litt. Leier du, så ringer du huseier og ber han/hun om å sjekke ut saken. Takk for svar, men hva er stokkmaur? Jeg verken leier eller eier.. Bor her sammen med foreldrene mine.. Men de er i en annen by nå, grunnet min søster skal ha baby i morgen.. Kjæresten min kommer heldigvis å ligger over. Så får høre hva han sier om saken når han kommer.
Gjest Consensio Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Stokkmaur er maur som er relativt store og svarte. De kan finne på å bosette seg i vegger og gulv, og når de først er der så kan de være vanskelige å bli kvitt, så man trenger hjelp fra et skadedyrfirma. Når de er veldig aktive så kan det høres ut som at de krafser i veggen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå