Gjest Silvermist Skrevet 26. april 2011 #21 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er gjerne med på en bytur jeg og Neste helg, 6-7 mai, passer ypperlig for min lommebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 26. april 2011 #22 Del Skrevet 26. april 2011 Gratulerer med baby på vei bergensbabe87 :kgbaby: Ser ut til at det blir kafe, er det det alle vil? Kanskje meg og Usikker23 skal ta oss en bytur i samme slengen? Jeg har dårlig økonomi denne uken, men neste uke ser det lysere ut Takk takk :D Neste uke passer bedre for økonomien min og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 26. april 2011 #23 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er gjerne med på en bytur jeg og Neste helg, 6-7 mai, passer ypperlig for min lommebok Neste uke passer bra for kafe besøk da siden alle har bedre økonomi da, inkl. meg :gjeiper: Men vi tre kan jo ta oss en bytur en helg ja :-D meg, BippeStankelbein og silvmist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #24 Del Skrevet 27. april 2011 Noen som eventuelt kan i helgen da? Fjelltur, kino, pizza, kaffe eller bare kjøpe en is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 27. april 2011 #25 Del Skrevet 27. april 2011 Denne helgen passer litt dårlig for meg, men neste helg er jeg som sagt gjerne med på noe sprell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 27. april 2011 #26 Del Skrevet 27. april 2011 Noen som eventuelt kan i helgen da? Fjelltur, kino, pizza, kaffe eller bare kjøpe en is? Jeg kan være med å finne på noe i helgen om du vil? Kino eller kaffe/is kan jeg godt være med på i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 27. april 2011 #27 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan være med å finne på noe i helgen om du vil? Kino eller kaffe/is kan jeg godt være med på i helga Jeg også kan i helgen,visst dere vil ha en til med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #28 Del Skrevet 27. april 2011 Hadde vært koselig det, for jeg er bortreist neste helg Hva og hvor? Og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 27. april 2011 #29 Del Skrevet 27. april 2011 Hva med en kino jenter? Så enten en kaffe/is før eller etter kinoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #30 Del Skrevet 27. april 2011 Hvilken film er det stemning for å se eventuelt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 27. april 2011 #31 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan se det meste så det er egentlig det samme Men har veldig lyst å se Rødhette og varulven Eller kanskje skrik 4. Men vet ikke om dere liker sånne type filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 28. april 2011 #32 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg kan se det meste så det er egentlig det samme Men har veldig lyst å se Rødhette og varulven Eller kanskje skrik 4. Men vet ikke om dere liker sånne type filmer? stemmer for skrik 4 :D Den hadde jeg tenkt å se en dag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. april 2011 #33 Del Skrevet 28. april 2011 Har ikke sett noen av Skrik-filmene, men en gang må være den første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 28. april 2011 #34 Del Skrevet 28. april 2011 Har ikke sett noen av Skrik-filmene, men en gang må være den første Tror ikke det har noe å si at du ikke har sett de tre andre. Selv har jeg bare sett nr 1 og 2. Hvilken dag passer det best for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 28. april 2011 #35 Del Skrevet 28. april 2011 Tror ikke det har noe å si at du ikke har sett de tre andre. Selv har jeg bare sett nr 1 og 2. Hvilken dag passer det best for dere? Jeg kan alle dagene tror jeg :-) Så bare velg en dag som passer best for dere? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 28. april 2011 #36 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg kan alle dagene tror jeg :-) Så bare velg en dag som passer best for dere? :-) Har ikke lagt noen planer enda jeg heller,så de fleste dagene passer Ms. Raggsokk kan få æren av å bestemme dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. april 2011 #37 Del Skrevet 28. april 2011 Jammen, jeg kan også alle dagene Om jeg tør da, er litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 28. april 2011 #38 Del Skrevet 28. april 2011 Jammen, jeg kan også alle dagene Om jeg tør da, er litt skummelt hehe ja er litt skummelt Men er jo bare hoppe i det, verste som skjer at vi ser en dårlig film, og vi ikke har lyst å bli bedre kjent :-p Men hva med søndag da? så har vi noen dager på å "kvinne oss opp på" :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 28. april 2011 #39 Del Skrevet 28. april 2011 hehe ja er litt skummelt Men er jo bare hoppe i det, verste som skjer at vi ser en dårlig film, og vi ikke har lyst å bli bedre kjent :-p Men hva med søndag da? så har vi noen dager på å "kvinne oss opp på" :-p Det er jo ukens kjedeligste dag,så det passer bra for meg hvertfall Men kan det stemme at filmen kun blir vist en gang på søndag? Eller er jeg bare fryktelig dårlig til å lete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 28. april 2011 #40 Del Skrevet 28. april 2011 Det er jo ukens kjedeligste dag,så det passer bra for meg hvertfall Men kan det stemme at filmen kun blir vist en gang på søndag? Eller er jeg bare fryktelig dårlig til å lete? hehe det stemte visst det... bra gjort av de å sende den så seint på ja den dagen som er den kjedeligste dagen i uken :-p hehe No sjekket jeg at den går 21.15 hver dag :-/ så vet om dette er forsent for dere? uansett hvilken dag vi velger? vi kunne jo spist noe før kino eller noe sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå