Gå til innhold

Så mange mannfolk her inne!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok jeg heeeelt feil jeg da :P

Begynner å savne barnimagen.com...jeg orket ikke all gravidpratet der og sletta profilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjekt med det motsatte kjønn sitt syn på ting og tang :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjekt med det motsatte kjønn sitt syn på ting og tang :)

Joda, men syns det er irriterende med de innleggene du ser bare gutta er dum nok til å skrive inn, "kan hun sitte på trynet mitt når jeg slikker" ECT!

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ha vært et forum for voksne mennesker dette. Ikke fjortiser med kviser og hormoner.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ha vært et forum for voksne mennesker dette. Ikke fjortiser med kviser og hormoner.

JA, helt enig. Var kanskje det jeg ville frem til....

TS

Skrevet

Joda, men syns det er irriterende med de innleggene du ser bare gutta er dum nok til å skrive inn, "kan hun sitte på trynet mitt når jeg slikker" ECT!

Jeg svarte i den tråden og jeg er kvinne...

For å være ærlig så syns jeg at det er godt med litt mannlige synspunkter på ting. Særlig siden dette er et diskusjonsforum, og diskusjon handler om å se ting fra flere sider. Menn og kvinner representerer ofte forskjellige sider.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt drittlei hvis det bare var kvinner her inne iallefall.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte i den tråden og jeg er kvinne...

For å være ærlig så syns jeg at det er godt med litt mannlige synspunkter på ting. Særlig siden dette er et diskusjonsforum, og diskusjon handler om å se ting fra flere sider. Menn og kvinner representerer ofte forskjellige sider.

Det finnes mange andre forum som er ment for begge kjønn, men trodde jeg kunne prate med bare kvinner på "KVINNEGUIDEN" men neida, jeg får pelle meg tilbake til de frustrerte gravide damene på barnimagen jeg da :(

Jeg orker ikke alle disse innleggene mannfolk kommer med, samt fjortiser ect.

Skrevet

KG hadde vært drit uten mennene.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Det finnes mange andre forum som er ment for begge kjønn, men trodde jeg kunne prate med bare kvinner på "KVINNEGUIDEN" men neida, jeg får pelle meg tilbake til de frustrerte gravide damene på barnimagen jeg da :(

Jeg orker ikke alle disse innleggene mannfolk kommer med, samt fjortiser ect.

:goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger de fleste av mennene her på KG, forumet hadde fort blitt kjedelig og ensidig uten dem!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig kjekt med både kvinner og menn her inne, men det hadde vært veldig ok med en aldersgrense.. Litt smålei av alle fjortissene som henger her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...