Gå til innhold

For våt under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd å bli alt for våt under sex? Slik at det nesten drypper ut? Noen med samme problemet? Eventuelt noen som vet hvordan man løser dette =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

n del menn synes det er trasig...og av og til kan mensen gjøre at det virker veldig vått!

Skrevet

Kjæresten min kan også være veldig våt, og jeg har vel en normal størrelse (18 cm, 14 cm omkrets). Men, vi løste det rett og slett med at hun tørket seg iblant underveis. Eksperimenterte også med penispumpe og penisring, da vokste jeg midlertidig til litt over 20 cm i lengde, men også 16 cm i omkrets, det hjalp :jepp:

Skrevet

Jeg kan bli skikkelig våt av og til. Etter at jeg begynnte med knipeøvelser så har det ikke vert et problem. Før det kunne det bli litt lite friksjon.

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Knipeøvelser og evt tørke av litt underveis.

For å skape mer friksjon, kan dere prøve stillinger hvor det blir trangere (eksempelvis at du ligger på magen, med en pute under skrittet og klemmer bena sammen, buttplug gjør det også trangere - eller min personlige favoritt: kvinnen sitter på kjøkkenbenken).

EDIT:

Ellers er det virkelig tennende at ei jente blir veldig våt :D

Endret av Katten.
  • Liker 1
Skrevet

Det gjør vel ingenting :) Det er bare godt når man kjenner at hun koser seg.

Skrevet

Kjæresten min kan også være veldig våt, og jeg har vel en normal størrelse (18 cm, 14 cm omkrets). Men, vi løste det rett og slett med at hun tørket seg iblant underveis. Eksperimenterte også med penispumpe og penisring, da vokste jeg midlertidig til litt over 20 cm i lengde, men også 16 cm i omkrets, det hjalp :jepp:

Gud hjelpe meg, hvor stor skrott har dama de egentlig?

Selv har jeg 15 cm som er meget gjennomsnittelig. Er Veldig fornøyd, da damen ikke synes det er noe behagelig med noe større utstyr. Det er rett og slett perfekt, og jeg kan ta ganske hardt i uten at det gjør ondt for henne :)

Skrevet

Jeg og blir utrolig våt underveis. Tørker av etter hvert (når jeg får lov. Kjæresten liker at jeg er våt) og vi varierer med stillinger.

Gjest birry93
Skrevet

Jeg kan bli skikkelig våt, men det har aldri vært noe problem så lenge det er rent sengetøy tilgjengelig. ;)

Skrevet

Blir rennende våt bare av å tenke på av vi skal ha oss. Mannen like glad hver gang han :natti:

AnonymBruker
Skrevet

Når damer ikke blir våte, så er det ille. Da kjøpes glidemiddel.

Når damer blir våte, så er det feil også.

Menn med små peniser: finn dere tørre damer som dere ikke merker fukt på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når damer ikke blir våte, så er det ille. Da kjøpes glidemiddel.

Når damer blir våte, så er det feil også.

Menn med små peniser: finn dere tørre damer som dere ikke merker fukt på!

TS her. Ja det er jo er problem når det blir kommentert på en mer nedsettende måte.. Tørr skjede kan fikses med glidemiddel! Det er vell litt turn off å ha en klut ved siden av sengen for å tørke seg med hele tiden?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hvorfor problematisere noe som er naturgitt, fantastisk, misunnelsesverdig og bare digg??

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Noen som har opplevd å bli alt for våt under sex? Slik at det nesten drypper ut? Noen med samme problemet? Eventuelt noen som vet hvordan man løser dette =)

Jeg kan ikke se at dette skal være ett problem. Om en mann sliter med at det blir for vått så er han jammen ikke mye mann!

• Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Det ville vært bedre å si at min er 3,5 cm lang (noe den jo ikke er) for så å være en positiv overaskelse, enn å skryte på seg 20 cm som en her gjør og nær garantert være en negativ skuffelse.

Er selv mann, og har da sett mange nok hannkjønn nakne til at jeg ikke tror på de 20 påståtte centimeterene dine. Jeg har hverken hørt om eller sett noe lignende i alle fall, må i så fall være på film (dog er ikke det representativt for virkeligheten).

Meningsløst at du skal skryte på deg mer enn du kan leve opp til, tror du er en bløffemaker og tror neppe at din historie imponerer representantene av det motsatte kjønn som man finner her da alle vet at 20 cm er høyst unormal størrelse få kan leve opp til.

Dessuten får ikke en penisring penis til å vokse med 2 cm i lengde, er fortrinnsvis omkretsen som øker av det - så bare det avslører skrønerhistorien.

Hva pokker tror du, at jentene skal bli helt vill etter deg fordi du skal ha påståtte 20 cm som er centimetre i din egen fantasiverden heller enn hva du virkelig har.

Ha nå baller nok til å fremstå ærlig, og ikke skryte på deg mer enn hva godt er.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg blir virkelig skikkelig tent, så renner det så og si hos meg :fnise: Er bare herlig det! Løser problemet med å tørke meg. Kniping hjelper veldig på :)

Skrevet

Det ville vært bedre å si at min er 3,5 cm lang (noe den jo ikke er) for så å være en positiv overaskelse, enn å skryte på seg 20 cm som en her gjør og nær garantert være en negativ skuffelse.

Er selv mann, og har da sett mange nok hannkjønn nakne til at jeg ikke tror på de 20 påståtte centimeterene dine. Jeg har hverken hørt om eller sett noe lignende i alle fall, må i så fall være på film (dog er ikke det representativt for virkeligheten).

Meningsløst at du skal skryte på deg mer enn du kan leve opp til, tror du er en bløffemaker og tror neppe at din historie imponerer representantene av det motsatte kjønn som man finner her da alle vet at 20 cm er høyst unormal størrelse få kan leve opp til.

Dessuten får ikke en penisring penis til å vokse med 2 cm i lengde, er fortrinnsvis omkretsen som øker av det - så bare det avslører skrønerhistorien.

Hva pokker tror du, at jentene skal bli helt vill etter deg fordi du skal ha påståtte 20 cm som er centimetre i din egen fantasiverden heller enn hva du virkelig har.

Ha nå baller nok til å fremstå ærlig, og ikke skryte på deg mer enn hva godt er.

Du vet, det er noen menn som måler fra rumpehullet sitt, over/rundt ballene sine og helt fram til toppen. Da blir det fort noen centimeter... :fnise:

Skrevet

Jeg vil si det er ganske useriøst å trekke andres innlegg i tvil, spesielt når du ikke tar innover deg alt som ble sagt heller.

Det finnes mange menn som har 20 cm, selv om de ikke representerer flertallet eller gjenomsnittet. Men for øvrig påstod jeg heller aldri at jeg hadde 20 cm, men 18. Det er en ganske markant forskjell. Jeg sa den ble 20 med bruk av penispumpe og penisring, da altså midlertidig.

Jeg bryr meg ikke spesielt mye om hva du mener jeg prøver å leve opp til eller at du prøver å tillegge meg egenskapen å være en skrytepave. Jeg påstod jo heller ikke noe sted at jeg prøve å imponere kvinner. Det jeg faktisk sa, derimot, var at jeg oppnådde en markant størrelsesøkning både i omkrets og lengde vha. penispumpe OG ring. Dette er selvfølgelig midlertidig, men var et eksperiment for å kompensere for hennes våthet.

Nei, det bekrefter at du ikke leste det jeg skrev skikkelig. I forhold til kun bruk av penisring har du jo rett - det øker stort sett bare omkretsen - men jeg jeg brukte det etter litt pumping. Og da er det stor forskjell på resultatet.

Ta en titt på en sylinder til en penispumpe, der vil du se at den gjerne er en del større enn den opprinnelige størrelsen til en penis, både i lengde og i tykkelse. Tanken er jo at vakuumet skaper en midlertidig effekt, og det fungerer for mange.

Jeg tror ingenting, jeg VET hva slags resultat jeg selv oppnår, og jeg har ikke påstått at noen blir helt vill etter meg av den grunn. Det er faktisk helt irrelevant, dette er en personlig greie som gjøres i blant.

Så ha heller baller selv til å ikke spekulere i hva andre har forsøkt av leketøy i senga. Her virker det jo som om det er du som av en eller annen grunn har et problem med hva JEG har prøvd, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Du vil sannsynligvis aldri møte meg, langt mindre vil jeg komme til å fortelle deg i virkeligheten om de delene av privatlivet som ikke angår andre. At dette da er et problem for deg er jo i beste fall et mysterium.

• Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Jeg har ikke en gang målt min, ei heller har jeg noe unormalt stor, ganske ordinær jeg for å si det slik. Derfor ikke en sjel som ville lagt merke til meg grunnet størrelsen på den der nede.

Men så er jeg gjennomsnittslig høy for mann å være, 1,79 cm høy for å være nøyaktig, det plasserer meg på centimeteren likt med hva gjennomsnittshøyden for norske menn er.

La meg si det slik, mine kroppsdeler står i proposjon til den høyden og armene mine når ikke ned til knærne om jeg står rakt oppreist. Er heller ingen andre kroppsdeler jeg vet mange menn skryter på seg å være svære saker, som skiller seg ut i nevneverdig grad fra hva som er normalt... Hadde jeg vært 2,15 cm høy, så hadde nok lengden på armer og ben samt andre kroppsdeler stått i stil med dette. Det er jeg dog ikke.

Men så har jeg ikke behov for å utgi meg med mer enn hva sant er, regner jo med at det ikke er det en jente er ute etter heller, dersom hun velger å kle seg naken og deler noe mer med meg. Dessuten kan jeg ærlig si, at jenter har hatt mest igjen for annet jeg har gjort for dem, enn å benytte den dere vet... Ergo ser jeg det som viktigere hvilken behandling mine hender kan gi, oppmerksomheten jeg gir jenta, tid jeg benytter og hvordan min tungespiss kan leke, heller enn å skulle skryte på meg unormale størrelser jeg uansett ikke kunne levd opp til...

Det blir bare for dumt. Og til deg med påståtte 23 cm, så mistenker jeg målemetoden til den som hadde måle fra rævhull-metoden over balla - jeg tror ikke på deg. Men for all del, du kan nok være 2 meter og 15 cm høy, og da kan det nok stemme. De færreste er derimot det, og de fleste skryter på seg mer enn hva godt er. Dog kan jeg si med en gang, at jeg ikke tror du imponerer damene mer fordet, men bare fremstår som en tulling som må fremstille deg selv som supermann for å føle at du får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Makan til storhetstanker skal man lete lenge etter. Du mangler dog ikke mange cm, for å nær ha dobbelt så stor som den jevne mann. Har lest en plass at denne lengden var 13 cm, og et annet sted at det er 14 cm. Hva som stemmer vet jeg dog ikke, men dine 23 cm blir dog bare latterlige om du ikke også strekker deg godt over 2 meter over bakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...