Gjest Vanilje Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Noen som har erfaring med utsettelse av mens? Har forstått det sånn at flere leger sier at det ikke er farlig å utsette mens. Men jeg har aldri sjekket opp hvor lenge som er ufarlig/farlig. Jeg har utsatt mensen med p-piller (Mercilon) nå i sikkert et år til sammen. Gjorde det en lengre periode før også, men hadde mens for et års tid siden kanskje bare for å se at alt var i orden og at mensen kom. Det gjorde den. Mitt spm. er; noen som vet hvor lenge dette er greit/forsvarlig å gjøre? Og enda en ting; har alltid hatt små mensmurringer samme dagen som jeg egentlig skulle hatt mens, som har gått over etter en dag. Men nå i det siste har jeg hatt veldig mye murringer, så og si nesten hver dag i en par-tre uker.. Er dette kroppen som sier fra at den bør ha mensen eller hva betyr dette... Noen som vet? Og en annen ting jeg merker murringene ekstra godt på, og når de faktisk er veldig vonde, er ved orgasme når jeg og kjæresten har sex f.eks. eller ved onanering. Hvorfor skulle murringene komme så sterke i forbindelse med dette?
Sugerøret Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 her kan du lese om nesten det samme : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=554966&pid=9149993&st=0&#entry9149993 og kroppen vil noen ganger si ifra selv ja.Hadde mye murring med Diane,ingenting med cerazette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå