AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Er det noen som kan anbefale en dyktig EFT eller TFT terapeut i Oslo? Jeg er svært destruktiv når det gjelder menn og saboterer alle forhold. Jeg er veldig klar over årsaken til dette, men jeg klarer ikke å bli kvitt akkurat denne destruktive handlingen. Jeg orker ikke ha det sånn lenger, jeg vil ha kjæreste, og nyte det! Fikk et tips om å prøve EFT/TFT, så da håper jeg noen har noen anbefalinger å komme med
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Jeg kan gi deg et tips om i hvorfor du ikke burde prøve dette? Sjeldent sånne tips man vi ha selvfølgelig, men jeg tror du kan bruke pengene dine på noe litt mer fornuftig. Eventuelt hvis du er veldig bestemt på å prøve det, så ville jeg gått til en som også har psykologutdanning da de trolig kan bruke metoden på en litt mer fornuftig måte. Tankefeltterapeut er ikke noen beskyttet tittel, og omtrent hvem som helst kan kalle seg det. Jeg ville ihvertfall hatt som utgangspunkt å gå til noen som kan LITT om hvordan hjernen faktisk fungerer. Ellers kan jeg anbefale kognitiv terapi på det varmeste (det kan du sikkert finne ved å google kognitiv terapi + Oslo eller noe slikt)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jeg kan gi deg et tips om i hvorfor du ikke burde prøve dette? Sjeldent sånne tips man vi ha selvfølgelig, men jeg tror du kan bruke pengene dine på noe litt mer fornuftig. Eventuelt hvis du er veldig bestemt på å prøve det, så ville jeg gått til en som også har psykologutdanning da de trolig kan bruke metoden på en litt mer fornuftig måte. Tankefeltterapeut er ikke noen beskyttet tittel, og omtrent hvem som helst kan kalle seg det. Jeg ville ihvertfall hatt som utgangspunkt å gå til noen som kan LITT om hvordan hjernen faktisk fungerer. Ellers kan jeg anbefale kognitiv terapi på det varmeste (det kan du sikkert finne ved å google kognitiv terapi + Oslo eller noe slikt) Vel, jeg har gått til psykolog og prøvd kognitiv terapi i årevis, det funker ikke. DET var bortkastet penger og ikke minst tid. Jeg prøvde EFT mot flyskrekk (spydde bare jeg nærmet meg flyplassen), og ble kvitt det med 2 behandlinger. Så disse behandlingene er da ikke tull. Jeg vet at det ikke er en beskyttet tittel, så det er jo derfor jeg også spør her om noen har noen å anbefale utfra egne erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå