Gå til innhold

Kan jeg ha blitt gravid?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker Persona - den greia hvor man finner ut syklusen sin, og har røde og grønne dager.

Jeg har netopp hatt mensen, og det lyste grønt i en hel uke. Men, på min første røde dag, hadde vi sex, og han kom inni meg.. (vi ble litt revet med :oops: )

Jeg er litt usikker på om det var en farlig dag, med tanke på at jeg netopp hadde hatt mensen. Det tar vel litt tid før egget blir klart osv osv?

Noen som vet litt mere om dette? Det er krise hvis jeg blir gravid nå.

• 17 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 5.11.2003 den 9.43):

Jeg bruker Persona - den greia hvor man finner ut syklusen sin, og har røde og grønne dager.

Jeg har netopp hatt mensen, og det lyste grønt i en hel uke. Men, på min første røde dag, hadde vi sex, og han kom inni meg.. (vi ble litt revet med :oops: )

Jeg er litt usikker på om det var en farlig dag, med tanke på at jeg netopp hadde hatt mensen. Det tar vel litt tid før egget blir klart osv osv?

Du kan ha blitt gravid ja, for eggløsning *kan* komme veldig raskt etter mens. Dessuten kan sædceller overleve 4 dager inni der.

Anonymkode: 06f75...811

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel ungen ca 17 år? 

Anonymkode: c531c...6dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 5.11.2003 den 9.43):

Nå er jeg spent, TS, har du en 17 åring?

Anonymkode: 6a88f...a4b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...