Gå til innhold

Christiania Glassmagasin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett at en del har/har hatt gaveliste hos CG og vil gjerne høre hvordan dette fungerte for dere?

Jeg har vært innom i to CG butikker.

På kongsberg var jeg innom to ganger, for å få hjelp til å sette opp listen, men hun som jobbet der ignorerte meg til de grader, og måtte hjelpe alle andre før hun hadde tid til meg.

I oslo hadde jeg egentlig litt dårlig tid, skulle bare innom raskt for å plukke med meg et par broskyrer, men opplevde noe av det samme, vanskelig å få hjelp.

Er det jeg som har hatt maks uflaks, eller er CG kjent for så dårlig sercive?

Neste spørsmål er litt mer halvpraktisk:

Tenkte å sette opp ønskeliste på diverse hus/hjem/kjøkken, slik at vi kan få byttet ut noe av alt det som ikke passer sammen.

Sølvbestikk har vi en del av, og regner med at det kommer noe fra familie, men kunne godt tenkt å ønske oss et litt pent hverdagsbestikk. Er det noen som kan tipse om noe slikt? Gjerne et som er godt å holde i, og "klassisk pent"

Og noe av det samme med (vin)glass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg synes det nydeligste hverdagsbestikket er Cuba :rodmer: Det finnes i alle fall på Tilbords, vet ikke om det selges andre steder. Bildet gjør det ikke rettferdighet, du burde stikke innom og se på det.

Skrevet

Jeg jobbet flere år i CG så jeg er jo litt partisk kanskje, men jeg tok meg ihvertfall alltid god tid hvis kundene ville ha hjelp til ønskelistene. Det skal sies, da jeg jobbet der var jeg mye alene, og det sier seg selv at det ikke var mulig bestandig å hjelpe med ønskelistene. Uansett, man skal alltid være hyggelig og om ikke annet si i fra på en vennlig måte at det ikke passer akkurat der og da hvis man har mange andre som trenger hjelp.

Jeg foreslår at du gjør det på bryllupslisten.no selv, jeg har gjort dette og synes det er mest praktisk egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...