Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Apropo muffins, det noen som vet hvor man kan kjøpe billige, brukte sykler?

Åja, finn.no! Du får også kjøpt kjempesnegler og lamaer der!

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Nå er det snart middag og påsken er snart over. Hvor ble det egentlig av påskeharen?

Skrevet

Nå er det snart middag og påsken er snart over. Hvor ble det egentlig av påskeharen?

Vi grilla han til middag igår...

Skrevet

Åja, finn.no! Du får også kjøpt kjempesnegler og lamaer der!

Jeg spiste en snegle en gang da jeg var liten.

Skrevet

Jeg har bakt muffins i dag som jeg kan ta med når jeg kommer! :jepp:

Her har det og vert muffinsbaking! Men jeg jukser og bruker sånn posemix :sjenert: Men så putter jeg oppi alt mulig snadder i tillegg da. I dag ble det b.la bringebær og minimarshellows i sjokolademuffins :jepp: Nom!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste et rumpetroll da jeg var liten, og da sa kusina mi at den kom til å vokse seg til en frosk i magen på meg. Har ikke bæsjet noen frosk ennå så jeg antar hun tok feil.

• Liker 3
Skrevet

Forresten, hvor mange tror at denne tråden blir sletta eller stengt innen kort tid?

Skrevet

Vi som har det så koselig :tristbla:

Skrevet

Vi som har det så koselig :tristbla:

Vi får ha det koselig enn så lenge :jepp:

Synes forøvrig det er helt greit at påsken er ferdig nå. Har faktisk hatt nesten 2 uker påskeferie, og er LEI!

Skrevet

Jeg har tatt på meg ny neglelakk og føler meg FRESH :sexy: Den er rød tror den het summer red.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er lov med tulletråder på snikk-snakk. Så derfor blir jeg helt seriøs og sier at jeg egentlig kunne tenke meg litt mer ferie, men det er også litt greit med jobb igjen.

Skrevet

Ka du pip et? Jeg har også lagd muffins! De er i ovnen nå. Blomstrede og prikkete papirformer har jeg brukt.

:5:

Her har det og vert muffinsbaking! Men jeg jukser og bruker sånn posemix :sjenert: Men så putter jeg oppi alt mulig snadder i tillegg da. I dag ble det b.la bringebær og minimarshellows i sjokolademuffins :jepp: Nom!

:5:

Skrevet

Jeg har tatt på meg ny neglelakk og føler meg FRESH :sexy: Den er rød tror den het summer red.

Å, jeg må visst ta av min som er flassete og stygg. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har lyst til å legge fransk manikyr, men jeg er på påskeferie og har ikke lakken med meg. :sukk:

Skrevet

Analsex.

Dokurver!

Er jeg gravid?

Hvor mange kalorier er det i en halv pære og en neve corn flakes?

Dildo!

Hva veier du?

Utro menn er teit.

Lavkarbo FTW!

Sjokoladesjokoladesjokolade.

Kvadruppelorgasmer.

Jammen svar da, ER jeg gravid?

Er denne brudekjolen, som er helt lik alle andre brudekjoler, unik

Hvordan ord er det værste du ser?

Kan noen hjelpe meg med å lese tankene til kjæresten min, siden jeg ikke gidder å spørre ham selv?

Fuktighetskrem.

Kake.

Sko med sløyfe på.

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvordan ord er det værste du ser?

Det er stygt å sjære alle med samme kammen, vet du ikke det?

Skrevet

Det er stygt å sjære alle med samme kammen, vet du ikke det?

Jammen! Jeg prøvde å gre noen under den skarpeste kniven i skuffen, men det funka ikke!

• Liker 1
Skrevet

Jammen! Jeg prøvde å gre noen under den skarpeste kniven i skuffen, men det funka ikke!

:skratte:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Det der er bare marsj over broen etter grøt vet du. Rundt og rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...