MsLeela Skrevet 25. april 2011 #21 Skrevet 25. april 2011 Synes det er lettest å droppe hele trusa jeg. Men det kommer jo litt an på hva man skal før man eventuelt tar den av. Det er jo nettopp det Litt vel kinky å dra på fest uten truse 1
FantasDick Skrevet 26. april 2011 #22 Skrevet 26. april 2011 Jeg synes strømper og stay-ups er ganske sexy (jada, grammarpolice - jeg vet det heter opphissende!), så jeg vil gjerne beholde de på under sexen. Jeg er vel ikke den sorten som tar på kun strømper for å ha sex, men er de allerede på, beholder jeg de gjerne! Har dessuten skofetisj, det passer godt med strømper - og får jeg i tillegg ha på killerheels i senga er jeg lost! Bruker ofte strømper og stay-ups i hverdagen, får meg til å føle meg fin, sexy og vel.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2011 #23 Skrevet 26. april 2011 Jeg synes strømper og stay-ups er ganske sexy (jada, grammarpolice - jeg vet det heter opphissende!), så jeg vil gjerne beholde de på under sexen. Jeg er vel ikke den sorten som tar på kun strømper for å ha sex, men er de allerede på, beholder jeg de gjerne! Har dessuten skofetisj, det passer godt med strømper - og får jeg i tillegg ha på killerheels i senga er jeg lost! Bruker ofte strømper og stay-ups i hverdagen, får meg til å føle meg fin, sexy og vel. Har du sex med skoene på? Er ikke det litt... ubehagelig?
FantasDick Skrevet 26. april 2011 #24 Skrevet 26. april 2011 Har du sex med skoene på? Er ikke det litt... ubehagelig? Ja, gjerne! :D Er ikke ubehagelig, men vi liker best at jeg ligger på rygg på beina på skuldrene hans og varianter av denne stillingen. Da har vi utsikt til beina og jeg slipper pes med å skulle ri f.eks. Det kan være litt tricky.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #25 Skrevet 27. april 2011 Jeg synes strømper og stay-ups er ganske sexy (jada, grammarpolice - jeg vet det heter opphissende!), så jeg vil gjerne beholde de på under sexen. Jeg er vel ikke den sorten som tar på kun strømper for å ha sex, men er de allerede på, beholder jeg de gjerne! Har dessuten skofetisj, det passer godt med strømper - og får jeg i tillegg ha på killerheels i senga er jeg lost! Bruker ofte strømper og stay-ups i hverdagen, får meg til å føle meg fin, sexy og vel. Greit å se at det er flere jenter enn meg som liker dette for egen del, og ikke nødvendigvis for å please partneren! Jeg synes rett og slett at jeg ser bedre ut med strømper og for en litt sexy følelse, og den økte selvfølelsen gir positiv energi både seksuelt, men også på jobb og i det daglige.
Gjest Chanè Skrevet 27. april 2011 #26 Skrevet 27. april 2011 .. man bruker selvsagt truser med knyting i sidene når man bruker strømpeholder og skal på "fest" :gjeiper:
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #27 Skrevet 27. april 2011 .. man bruker selvsagt truser med knyting i sidene når man bruker strømpeholder og skal på "fest" :gjeiper: AAA! Der er trikset ja!! Men ,hmmm, synes ikke jeg har sett noe truser med knyting i sidene... Må se litt etter 1
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #28 Skrevet 27. april 2011 ... og den økte selvfølelsen gir positiv energi både seksuelt, men også på jobb og i det daglige. Haha, ja, særlig i det faglige
Gjest Chanè Skrevet 27. april 2011 #29 Skrevet 27. april 2011 AAA! Der er trikset ja!! Men ,hmmm, synes ikke jeg har sett noe truser med knyting i sidene... Må se litt etter Du kan sy det om selv, null problem
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #30 Skrevet 27. april 2011 Hmm, ser stadig innlegg av jenter som ikke fatter hvordan dere skal få av dere trusa vedr. bruk av strømpeholder, do-besøk etc... Det er bare ett riktig (og fornuftig) svar på dette "dilemmaet". Trusa skal selvfølgelig sitte utenpå strømpeholderen, som her: http://partner.nylon-erotic.com/tgp/248/02.jpg Glem knyttinger og fikling med stroppene, og trekk trusa på over hofteholderen, thats the only way
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #31 Skrevet 27. april 2011 (endret) Hmm, ser stadig innlegg av jenter som ikke fatter hvordan dere skal få av dere trusa vedr. bruk av strømpeholder, do-besøk etc... Det er bare ett riktig (og fornuftig) svar på dette "dilemmaet". Trusa skal selvfølgelig sitte utenpå strømpeholderen, som her: http://partner.nylon-erotic.com/tgp/248/02.jpg Glem knyttinger og fikling med stroppene, og trekk trusa på over hofteholderen, thats the only way Man må være medlem for å se bildet. Kan du legge ved bildet her kanskje? (synes fortsatt det høres helt merkelig ut å ha trusa oppå holderen...) Endret 27. april 2011 av MsLeela
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #32 Skrevet 27. april 2011 fryktelig upraktisk ,men hadde halvveis på ullstilongsen en gang..
Gjest mann Skrevet 28. april 2011 #33 Skrevet 28. april 2011 Hmm, ser stadig innlegg av jenter som ikke fatter hvordan dere skal få av dere trusa vedr. bruk av strømpeholder, do-besøk etc... Det er bare ett riktig (og fornuftig) svar på dette "dilemmaet". Trusa skal selvfølgelig sitte utenpå strømpeholderen, som her: http://partner.nylon-erotic.com/tgp/248/02.jpg Glem knyttinger og fikling med stroppene, og trekk trusa på over hofteholderen, thats the only way Ser jo utrolig lite lekkert ut da... Foretrekker heller å bare trekke trusa ned over stumpen og ta henne bakfra. Det funker fint, det. Tar ikke av en eneste ting. Bare opp med skjørtet, og dra tilside trusa. No problem. Eller så fins det mange bikinier med knyting. Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #34 Skrevet 28. april 2011 Jeg bruker stay-ups ofte da jeg må gå litt formelt kledd på jobb. Gutten min og jeg tar oss ofte en kjappis når vi kommer hjem fra jobb, og da blir det slik at han gjerne stripper meg for det meste unntatt strømpene
MsLeela Skrevet 28. april 2011 #35 Skrevet 28. april 2011 Ser jo utrolig lite lekkert ut da... Foretrekker heller å bare trekke trusa ned over stumpen og ta henne bakfra. Det funker fint, det. Tar ikke av en eneste ting. Bare opp med skjørtet, og dra tilside trusa. No problem. Eller så fins det mange bikinier med knyting. Hva er problemet? Æsj, hvorfor kommer ikke jeg inn på bildet da...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #36 Skrevet 2. mai 2011 Kjørte "show" for en pulevenn i helga, og han digget at jeg hadde på stay-ups! Har lovet ham at det ikke var siste gangen! 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #37 Skrevet 4. mai 2011 Typen er glad i dette, og jeg tar det gjerne på! LANGTifra det merkeligste jeg har vært borti
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #38 Skrevet 30. desember 2012 Jeg synes det er utrolig sexy når partneren har på seg lange nylonstrømper eller stayups når vi knuller. Stillingen kan variere, men det å se og/eller kjenne strømpekanten mens vi holder på setter en skikkelig spiss (bokstavelig talt) på det hele! Men hva sier dere jenter: er dette turn-on, turn-off eller spiller dette ingen rolle for dere? Og hva mener typen? Jeg knullet kjæresten min med strømper og høye sko i går kveld, og det var (som alltid) kjempesuksess!! Følte meg fin selv også. Må bare huske på å kjøpe inn litt stay-ups sånn at jeg har det for hånden. Anonym poster: f744306f4a929d62b8abba97c30a8a0c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #39 Skrevet 30. desember 2012 Stay -ups føles sikkert sexy og ser absolutt sexy ut på slanke, smale jenter, men har man noen kilo for mange så er det ikke så behagelig, de ruller ofte nedover og lårene gnisser mot hverandre Anonym poster: aee777b761cc80916f8492407d8bccfd 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #40 Skrevet 30. desember 2012 Mannen min har en greie for dette, og jeg synes ikke det er så verst selv. Under juleselskapet hos mine foreldre 2. juledag, villle jeg gjerne vise ham noe på pikerommet mitt. Når han fikk se mine stayups unde skjørtet, ble det en intens, deilig og stille kjappis oppetter veggen/på gulvet. For å unngå søl, tok jeg alt i munnen. Når vi skulle gå, sa han til mamma at det var det beste juleselskapet han hadde vært i.. :-) Anonym poster: f744306f4a929d62b8abba97c30a8a0c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå