Gå til innhold

dyre potter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så er våren her igjen. Jeg har beg. å plante. Nå først,da jeg enda er redd for kulde,så har jeg kjøpt vintergrønt.

Noen store potter har jeg. Tabben jeg gjør fra gang til gang er at jeg har kjøpt for små potter.

Handler mye,så skal man se hva pottene koster. Nå må jeg ha noen store. Billigte på Plantasjen av de store var 5-700 kr. Da blir det fort penger.

Noen som vet hvor man får kjøpt rimelige potter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart med murerbøtter! Det har jeg ikke tenkt på! Og finere enn mange av de stygge pottene som er til salgs også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil husmaling sitte fast på en murerbøtte? :klo:

ja,om du grunner først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

ja,om du grunner først

Beklager at jeg må ha inn dette med teskje, men jeg har lite erfaring i maling på plast.

Grunning er jo så mye rart, så jeg antar vi her snakker om heftgrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med maling og alt utstyr, så vil jo den potta tilslutt bli dyr også.

Mulig det, men jeg ville bare hatt den i sort, og da blir det langt billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg ville bare hatt den i sort, og da blir det langt billigere. :)

Du kan jo bruke bengalakk.

Noen svarte om man skulle kjøpe malerutstyr så ble det dyrt. Svarte som huseier og boden full av div maling,ruller og koster,maling. Jeg har heftegrunn og annen grunning stående,så jeg slipper den utgiften.

I forhold til å kjøpe store krukker i samme str.som den største murerbøtten,og male den så blir det langt billigere.

Jeg var å så på et tre i dag. Gartneren hadde plantet det i en krukke som var veldig stor.

Dånte nesten av da jeg fikk vite prisen på krukken. 1979 kr. Og treet kostet 599.

Så om jeg hadde kjøpt noe maling til en murerbøtte,så hadde det blitt billigere.

Så er det slik da...murerbøtte er ikke frostfri,så da må man ta iinn store planter om vinteren. Tung og tar plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...