Gjest Gjest Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Fikk diare på torsdag like etter inntak av Fjordlandmiddag.Den var veldig fet(Kveite med Sandefjordsmør).Tror jeg dret ut alt som var i tarmen.Spiste Fjordland igjen på fredag (kjøttkaker og ertestuing).Samme skjer igjen ,men ikke like ille. I går spiste jeg burger og chips på et gatekjøkken. Jeg fikk voldsomt mageknip,men klarte ikke å drite.Da jeg endelig klarte og true ut litt så svidde det noe grusomt etterpå. Klarte å presse ut en svær "ruke" i dag etter intens mageknip.Begynte å blø litt fra ræva.Det gjør innmari vondt i ræva fortsatt. Kjennes ut som om jeg har et knivblad der. Fikk mageknip etter dagens måltid også forresten. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan stoppe dette? Er så ekkelt med både mageknip i tillegg til både løs og hard avføring om hverandre.
MilliVanilli Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Fikk diare på torsdag like etter inntak av Fjordlandmiddag.Den var veldig fet(Kveite med Sandefjordsmør).Tror jeg dret ut alt som var i tarmen.Spiste Fjordland igjen på fredag (kjøttkaker og ertestuing).Samme skjer igjen ,men ikke like ille. I går spiste jeg burger og chips på et gatekjøkken. Jeg fikk voldsomt mageknip,men klarte ikke å drite.Da jeg endelig klarte og true ut litt så svidde det noe grusomt etterpå. Klarte å presse ut en svær "ruke" i dag etter intens mageknip.Begynte å blø litt fra ræva.Det gjør innmari vondt i ræva fortsatt. Kjennes ut som om jeg har et knivblad der. Fikk mageknip etter dagens måltid også forresten. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan stoppe dette? Er så ekkelt med både mageknip i tillegg til både løs og hard avføring om hverandre. HAHAHAHHAHA. Spis sunt, sier jeg bare. 2
Gjest döderlein Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Jeg har slitt med det samme, men med en gang jeg la om til et sunnere kosthold så stoppa det med en gang. Og det er noe så sinnsykt deilig, haha. Du burde få i deg mer fiber, altså grovt brød osv.. Kan hende det kan hjelpe
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Var det lyserødt blod? Mulig det er hemorider?
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Slimete avføring og avføring som varierer i konsistens samt blod med avføringen kan være hemorider... Sant dette kan ha mange årsaker.
Gjest ts Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Var det lyserødt blod? Mulig det er hemorider? Ja det var lyserødt.
Gjest Applecore Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Spis bedre mat. Mer fiber og mindre fett.
Wiggins Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Fikk diare på torsdag like etter inntak av Fjordlandmiddag.Den var veldig fet(Kveite med Sandefjordsmør).Tror jeg dret ut alt som var i tarmen.Spiste Fjordland igjen på fredag (kjøttkaker og ertestuing).Samme skjer igjen ,men ikke like ille. I går spiste jeg burger og chips på et gatekjøkken. Jeg fikk voldsomt mageknip,men klarte ikke å drite.Da jeg endelig klarte og true ut litt så svidde det noe grusomt etterpå. Klarte å presse ut en svær "ruke" i dag etter intens mageknip.Begynte å blø litt fra ræva.Det gjør innmari vondt i ræva fortsatt. Kjennes ut som om jeg har et knivblad der. Fikk mageknip etter dagens måltid også forresten. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan stoppe dette? Er så ekkelt med både mageknip i tillegg til både løs og hard avføring om hverandre. Hvorfor ikke ta en tur til fastlegen din? Det høres absolutt ut som noe som er verdt å dra til legen for. Det du beskriver virker som fettdiaré, altså at kroppen ikke klarer å ta opp alt fettet du spiser. Da blir tykktarmen irritabel når fettet kommer dit, og svie etter dobesøk er vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå