Gå til innhold

Voldsomme plager med mage og tarm.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk diare på torsdag like etter inntak av Fjordlandmiddag.Den var veldig fet(Kveite med Sandefjordsmør).Tror jeg dret ut alt som var i tarmen.Spiste Fjordland igjen på fredag (kjøttkaker og ertestuing).Samme skjer igjen ,men ikke like ille.

I går spiste jeg burger og chips på et gatekjøkken. Jeg fikk voldsomt mageknip,men klarte ikke å drite.Da jeg endelig klarte og true ut litt så svidde det noe grusomt etterpå.

Klarte å presse ut en svær "ruke" i dag etter intens mageknip.Begynte å blø litt fra ræva.Det gjør innmari vondt i ræva fortsatt. Kjennes ut som om jeg har et knivblad der.

Fikk mageknip etter dagens måltid også forresten.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan stoppe dette?

Er så ekkelt med både mageknip i tillegg til både løs og hard avføring om hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk diare på torsdag like etter inntak av Fjordlandmiddag.Den var veldig fet(Kveite med Sandefjordsmør).Tror jeg dret ut alt som var i tarmen.Spiste Fjordland igjen på fredag (kjøttkaker og ertestuing).Samme skjer igjen ,men ikke like ille.

I går spiste jeg burger og chips på et gatekjøkken. Jeg fikk voldsomt mageknip,men klarte ikke å drite.Da jeg endelig klarte og true ut litt så svidde det noe grusomt etterpå.

Klarte å presse ut en svær "ruke" i dag etter intens mageknip.Begynte å blø litt fra ræva.Det gjør innmari vondt i ræva fortsatt. Kjennes ut som om jeg har et knivblad der.

Er så ekkelt med både mageknip i tillegg til både løs og hard avføring om hverandre.

HAHAHAHHAHA. Spis sunt, sier jeg bare.

• Liker 2
Gjest döderlein
Skrevet

Jeg har slitt med det samme, men med en gang jeg la om til et sunnere kosthold så stoppa det med en gang. Og det er noe så sinnsykt deilig, haha. Du burde få i deg mer fiber, altså grovt brød osv.. Kan hende det kan hjelpe :)

Gjest made4u
Skrevet

Var det lyserødt blod? Mulig det er hemorider?

Gjest made4u
Skrevet

Slimete avføring og avføring som varierer i konsistens samt blod med avføringen kan være hemorider... Sant dette kan ha mange årsaker.

Skrevet

Var det lyserødt blod? Mulig det er hemorider?

Ja det var lyserødt.

Skrevet

Nom nom nom.. Eat right.

Gjest Applecore
Skrevet

Spis bedre mat.

Mer fiber og mindre fett.

Skrevet

Hvorfor ikke ta en tur til fastlegen din? Det høres absolutt ut som noe som er verdt å dra til legen for.

Det du beskriver virker som fettdiaré, altså at kroppen ikke klarer å ta opp alt fettet du spiser. Da blir tykktarmen irritabel når fettet kommer dit, og svie etter dobesøk er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...