Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Her er vi en gruppe vilt fremmede mennesker som ikke kjenner hverandre eller vet så mye om hverandre, dog tenker man kanskje noen tanker rundt hverandres liv. Leken går derfor ut på, å prøve å beskrive hverandre som person og gjerne livssituasjon og interessemessig også. Altså, den som til enhver tid svarer må svare den siste som har skrevet i tråden (altså den over der eget innlegg kommer)... Og så skal enhver prøve å beskrive den over, hvordan man ser for seg hans/hennes liv. Eksempel; La meg si at noen hadde svart før meg og jeg skulle gjettet identiteten til den over ut fra egen fantasi, så kunne jeg ha svart: Personen over meg er ei dame på 32 år, ugift og med to barn som hun har med to forskjellige fedre. Akkurat det medfører litt vanskelig situasjon da hun må forholde seg til dem begge med tanke på samvære med barna etc. Vedkommende er liker å strikke og har stor interesse for å male. Personen over meg har et ok liv, hvor eneste savn er at hun mangler bil, noe som er upraktisk når hun har to barn. --- Skjønner dere leken? om jeg har forklart ok så gjør dere nok det. Trenger jo ikke stemme det som kommer, og mye vil bli feil. Dog vil kanskje noe bli ganske treffende også... Hadde vært spennende å se hva andre har av inntrykk av våre liv og hvem man er... Noen som tør å gjette noe om hvem jeg er og hva jeg driver med samt interesserer meg for - for så å være den neste i køen for at andre skal gjette seg frem til noe om dem.
Selje Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Personen over meg er en mann i midten av 30 åra. Han har høyskoleutdannelse og jobber i det offentlige. Er gjerne sosionom eller sykepleier. Han er muligens homofil, tror ikke han har barn. Men han kan godt tenke seg å få barn en gang. Politisk er han litt rødgrønn, tror jeg. Han er relativt høy og slank., blond. Han er ikke så interessert i sport, men leser endel og er glad i å reise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå