Gå til innhold

Jenter over 1.80

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på ca 1.84 cm. Hva syns dere (spesielt dere menn) om jenter som er så høye? Syns dere det ser dumt ut å være så høy? I det siste har jeg fått veldig mange kommentarer på høyden min, og begynner å bli rimelig lei.. Håper på svar!! Jeg er 19 år btw og veier ca 66 kg. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Geitost
Skrevet

Slapp av. Det finnes menn og kvinner i alle høyder. Jeg er selv en ganske lav mann. Er 170 cm eller litt mer. De menneskene som som slenger dritt om høyden til en person er ikke verdt å ha noe med å gjøre uansett. Neste gang du tenker på din egen høyde, kan du vel tenke deg til at det hadde vært veldig kjedelig om alle var like høy :)

Skrevet

Er 185 sjøl.. Synes det er veldig ok :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 2 meter, så for meg er du ganske lav.

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Jeg har samme mål som deg, en halv cm lavere bare. Er kjempefornøyd:)

Høyden plagde meg litt på ungdomsskolen, da raget jeg over omtrent alle på min alder siden guttene ikke var helt utvokste enda. I tillegg er det jo en periode hvor det ikke akkurat er helt topp å skille seg ut, jeg ble aldri direkte mobbet men fikk jo høre det et par ganger. Aldri fått en negativ kommentar etter det da, snarere tvert imot. Men å bli spurt om høyden eller bli informert om at "wow, du er høy" er nok noe du får høre med jevne mellomrom resten av livet :fnise:

Det hagler jo med komplimenter også, men det tok litt tid før jeg satt pris på det. Det er noe med det at man ikke alltid har lyst å stikke seg så veldig ut og bli beglodd (iallefall ikke når man er litt usikker pga høyden sin), og ikke har man bedt om alles meninger og synspunkt på kroppen sin heller. Jeg kan fremdeles bli litt forlegen når folk skal komme med endeløse tirader om hvor utsøkte fingre jeg har eller hva det nå er som er dagens kroppsdel, og jeg er iallefall lei av å nesten forsvare grunnene til at jeg aldri ble modell. Men du må forsone deg med og omfavne det faktum at du vekker en viss oppmerksomhet, leve litt på det rett og slett. Å være en grå mus eller veggpryd er nærmest umulig, så det er bare å gjøre det totalt motsatte av å gjemme seg - ta på deg noen heels og et selvsikkert blikk og du eier alle gater du spankulerer på og lokaler du trer inn i.

Det ser aldri dumt ut når du bærer høyden din med stolthet.

Endret av Anjelika
AnonymBruker
Skrevet

Turn off. Sorry. Vil ikke ha dame som er omtrent like høy som meg.

Gjest Anjelika
Skrevet

Turn off. Sorry. Vil ikke ha dame som er omtrent like høy som meg.

Ja, også finnes det menn som foretrekker lavere damer da. Men det skal du ikke bekymre deg for TS, jeg har faktisk aldri støtt på det problemet.

Den største begrensningen for oss høye damer når det gjelder akkurat menn/dating er ofte den vi legger på oss selv ved å kun se etter menn som er høyere sånn at vi endelig kan føle oss litt små for en gangs skyld. Det er det første du må lære deg å drite i.

AnonymBruker
Skrevet

Sexy, sexy, sexy! :klemmer:

Det er så utrolig digg med høye damer. Siden jeg sel er 1.88 blir det perfekt match med ei jente på 1.80-1.85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...