LadyNinja Skrevet 25. april 2011 #21 Skrevet 25. april 2011 (endret) , Endret 25. april 2011 av LadyNinja
LadyNinja Skrevet 25. april 2011 #22 Skrevet 25. april 2011 (endret) Avslutt forholde kanskje? Nei helt utelukkende. Vi har det KANON fint sammen. Han er en del år eldre enn meg, så han har vel sprellet av seg ferdig. For 1 år siden holdt vi på som kaniner... Jeg vet at han ikke holder på med noen andre, i det minste så hadde det jo forklart noe :gjeiper: Nei, jeg har funnet min match - men selvsagt er det vanvittig trist med lite sex, men det er vistnok turnoff med skikkelige kåte jenter leser jeg her, kanskje det er det Først ønsker menn seg det, når dem da kan få så mye sex som dem vil, er det plutselig ikke godt nok lengre. Eller så det vel på tide å finne seg ny dame. Tiden vil vise. Endret 25. april 2011 av LadyNinja
Gjest mann Skrevet 25. april 2011 #23 Skrevet 25. april 2011 Flere som har hatt en bra sexpåske?? Nei, for tenk jeg har ikke det. Har vært på en hytte på sånn totalt ca. 6om2, sammen med damen OG svigers. Så da blir det ikke noe på deg, nei. Og dagen før vi skulle hjem, så fikk damen både mens og forkjølelse, så da blir det ikke noe nå heller. Så hva skal en steinkåt person gjøre? (Jo-, Skrive om sin patetiske frustrasjon på KG.... ) Til neste år skal jeg hvertfall ta med damen til et hotell.
Gjest Lacus Skrevet 25. april 2011 #24 Skrevet 25. april 2011 Vert noe labert i påsken. Hadde håpet på enda mere Krysser fingrene for en bra avsluttning på påsken i dag Og det ble det
Gjest mann Skrevet 25. april 2011 #25 Skrevet 25. april 2011 Og det ble det Men ikke sitt her og kast bort tid, da vel.. Kom deg tilbake opp i sengen din heldige f...
Gjest Lacus Skrevet 25. april 2011 #26 Skrevet 25. april 2011 Men ikke sitt her og kast bort tid, da vel.. Kom deg tilbake opp i sengen din heldige f... Sengen? Var ute på tur jeg Får forhåpentligvis besøk igjen av samme fyren ganske snart. Trenger hjelp til å plukke barnålene og konglerester ut av håret
Skade Skrevet 25. april 2011 #27 Skrevet 25. april 2011 Hadde en fantastisk start palmesøndag, og en fantastisk avsluttning idag, begge gangene med min gørdeilige elsker! Veldig fornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå