AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Jeg har en mann som arbeider alt for mye, noe som gjør at vi ukene kun rekker noen få kjappiser før vi sovner. Helgene er bra, men sexen tar seg særlig opp i høytidene og feriene. Barna klarer seg bra alene morgen og kveld, og vi har derfor masse tid til å virkelig koooooose ( ) oss! Har nettopp kommet hjem fra fjellet, og på tross av at vi har hatt oss 2-3 ganger pr døgn den siste uken, har jeg sittet i bilen og vært råkåt. Mye sex gir lyst på ennå mer sex! Planlegger å snart ta meg et langt bad med litt skrubb og shaving, for så å ta på et undertøysett med strømper og forføre ham Flere som har hatt en bra sexpåske?? Bibi
Gjest birry93 Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Har vært dårlig med det, min kjære er bortreist, så fingrene har stått for elskoven i påsken. :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Seff. Både blitt analkjørt og vaginakjørt og ikveld har jeg glattbarbert meg.. Reasy for more action!
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 I wish. Bare en 17 timers reise fra hverandre...
Gjest HunterLady Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Katten, bare av ren nysgjerrighet.. Har dere avstandsforhold? Er ikke det jææævlig vanskelig??
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Rimelige bra Er 21 år og nysingel, og har vært mye ute på byn i påsken. Mange våryre mennesker ute nå. Har møtt to damer som jeg allerede har hatt det mye gøy med... Hun ene kommer hit senere i kveld, når hun er ferdig på jobb. Fikk nettopp mms-bilde av henne i stayups med en utbroderende forklaring på hva hun forventet seg av meg som vert!
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Katten, bare av ren nysgjerrighet.. Har dere avstandsforhold? Er ikke det jææævlig vanskelig?? Nope, det ble bare slik at vi måtte tilbringe et par uker i forskjellige byer. I tillegg har hun praksis som varer ut mai, et godt stykke utenfor byen. Jeg er ikke bitter i det hele tatt. Jeg er ikke seksuelt frustrert i det hele tatt. Innså nettopp en ting, siden vi ble fysisk i lag, så har vi bare ved en anledning vært mer enn en uke fra hverandre. *snufs*
Gjest HunterLady Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Nope, det ble bare slik at vi måtte tilbringe et par uker i forskjellige byer. I tillegg har hun praksis som varer ut mai, et godt stykke utenfor byen. Jeg er ikke bitter i det hele tatt. Jeg er ikke seksuelt frustrert i det hele tatt. Innså nettopp en ting, siden vi ble fysisk i lag, så har vi bare ved en anledning vært mer enn en uke fra hverandre. *snufs* Stakkars katten.. Jeg sender deg en stor gnukk! Tolk det slik du ønsker! :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Men jeg kommer jo ikke av bare ett gnukk
Hankjønn Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Har vært en særdeles god påske for meg føler jeg, spesielt når jeg og damen har vært helt for oss selv i påsken og stort sett sovet, spist, hatt mye sex og kost oss. Sånn ferier skal være!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #12 Skrevet 25. april 2011 Slettes ikke så ille. Har hatt 3 ONS i løpet av disse 10 dagene påskeferie.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #13 Skrevet 25. april 2011 Veldig bra her også! Kombinasjonen av sol og varme + litt alkohol, gjør susen for sexlivet. Jeg fikk et påskeegg med diverse innhold fra kondomeriet av gutten min. FIkk blant annet en liten buttplug, og uttestingen med påfølgende runde av gutten førte til at jeg var så øm der bak at jeg måtte sitte på en sånn oppblåsbar nakkepute i bilen på vei hjem i går...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #14 Skrevet 25. april 2011 Nope. Det ble slutt med min unge elsker rett før påske og noe annet interessant har ikke vært i sikte.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #15 Skrevet 25. april 2011 Yes da! Deilig å være single i disse tider; ikke vanskelig å finne noen å kose med! Dessuten deilig å være alene i kollektivleiligheten. Har møtt et par gutter som jeg har tatt med hjem og lekt og herjet litt med. Han ene dro nettopp, etter at jeg hadde gitt ham en fuktig BJ på balkongen som takk for innsatsen gjennom en deilig natt og formiddag!
Gjest Lacus Skrevet 25. april 2011 #16 Skrevet 25. april 2011 Vert noe labert i påsken. Hadde håpet på enda mere Krysser fingrene for en bra avsluttning på påsken i dag
LadyNinja Skrevet 25. april 2011 #19 Skrevet 25. april 2011 (endret) Nix. Til tross for at jeg alltid er klar.... Mannen orker ikke, sliten... Sjokkerende lite har det vært. Orker ikke å dvele på om lite sex lengre, man blir bare trist, deppe og følelsen av å være lite atraktiv. 20 år jeg... Huff Endret 25. april 2011 av LadyNinja
Fluffe Skrevet 25. april 2011 #20 Skrevet 25. april 2011 Nix. Til tross for at jeg alltid er klar.... Mannen orker ikke, sliten... Sjokkerende lite har det vært. Orker ikke å dvele på om lite sex lengre, man blir bare trist, deppe og følelsen av å være lite atraktiv. 20 år jeg... Huff Avslutt forholde kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå