Gå til innhold

Hvilken damer er BILLIGST : ) Egentlig .

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva tenker dere MENN om de litt extra pene damer og om mindre attraktive damer karer ? Hvem er billigst , og enklest å få til sengs første kvelden ? Hva tror dere ?

Kan menn tenke at f.eks , hun er rå- pen og sexy kropp etc , ja veldig attraktiv utseendemessig - og har derfor sikkert ligget med mange menn og er billig osv ... . Er det noen som tenker slik og dømmer damer etter utseendet automatisk ? Spesielt pene damer .

Hvor mye spiller klesstilen inn ? Er det lov å kle seg litt sexy selv om man er pen , uten å bli oppfattet som billig ? Forde man liker å pynte seg og kle seg pent . Er i hvertfall flere som legger merke til deg når du er pen enn motsatt. Spesielt når man kler seg sexy i tillegg når man pynter seg for å gå ut en tur .

Eller bør spesielt pene damer være extra forsiktige med å kle seg sexy når de pynter seg og skal ut ? For å bli oppfattet som mer seriøse , og ikke som billig ? .

Bare lurer på hvordan menn tenker og dømmer damer , etter hva de ser utenpå ang utseendet og klesstil : )

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hva tenker dere MENN om de litt extra pene damer og om mindre attraktive damer karer ? Hvem er billigst , og enklest å få til sengs første kvelden ? Hva tror dere ?

Kan menn tenke at f.eks , hun er rå- pen og sexy kropp etc , ja veldig attraktiv utseendemessig - og har derfor sikkert ligget med mange menn og er billig osv ... . Er det noen som tenker slik og dømmer damer etter utseendet automatisk ? Spesielt pene damer .

Hvor mye spiller klesstilen inn ? Er det lov å kle seg litt sexy selv om man er pen , uten å bli oppfattet som billig ? Forde man liker å pynte seg og kle seg pent . Er i hvertfall flere som legger merke til deg når du er pen enn motsatt. Spesielt når man kler seg sexy i tillegg når man pynter seg for å gå ut en tur .

Eller bør spesielt pene damer være extra forsiktige med å kle seg sexy når de pynter seg og skal ut ? For å bli oppfattet som mer seriøse , og ikke som billig ? .

Bare lurer på hvordan menn tenker og dømmer damer , etter hva de ser utenpå ang utseendet og klesstil : )

Herregud.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ærlig talt!

Endret av Bond
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)

TS. Du vet at det ALLTID er kvinnen som er billigst.

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet

nja.... Tenker at pene jenter er attraktivr og sådann har det lettere å få napp. Har også troen på at pene jenter har mer sexlyst og ser på sex som sex og ikke noe en deler bare med kjæreste. Så ja når jeg tenker litt så har jeg en slik fordom mot pene jenter.

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg dømmer mer på oppførsel... (som feks "knulledanse" med fler som tydeligvis ikke er kjæresten)...

Og selvfølgelig litt på om klærne dekker sånn nogenlunde vitale steder som feks rumpa... Mener ikke at man skal dekke seg helt til, men fint å slippe å se trusemønsteret...

Ellers kan jeg tenker jeg at om man kler seg sexy ikke trenger å bety om man er "lett på tråden" for man kan ikke dømme bare ut i fra klestilen.

Tenk heller på oppførsel og alkoinntak...

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er helt gratis. Så vidt meg bekjent, er det bare prostituerte som tar betalt, og hvem som er billigst av dem, aner jeg ikke :gjeiper:

Jeg tror de som er mest tomme mellom ørene er "billigst".

• Liker 9
Skrevet

nja.... Tenker at pene jenter er attraktivr og sådann har det lettere å få napp. Har også troen på at pene jenter har mer sexlyst og ser på sex som sex og ikke noe en deler bare med kjæreste. Så ja når jeg tenker litt så har jeg en slik fordom mot pene jenter.

Så frekt! :P

AnonymBruker
Skrevet

Burka er en fin oppfinnelse for vakre jenter!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Burka er en fin oppfinnelse for vakre jenter!

Menn elsker jo vakre damer . Så jeg opplever egentlig motsatt , at menn behandler meg extra pent og med extra mye respekt , siden jeg er vakker . Egentlig rart at det har gått så bra med meg mange gang , når jeg tenker på alle risiko - situasjoner jeg har havnet i gjennom årene pga alkohol , eks via fester og etter et visst inntak av alkohol hvor dømmekraften er mildt sagt drukket vekk , og hvor man bare har havnet i fremmede hus , fester og senger i fylla - rart , merkelig at man ikke har blitt voldtatt eller misbrukt enda under alkoholrus , da timingen ofte har vært perfekt for de som måtte ønske det . Tross alt har jeg sovnet av fremmede steder på fest og våknet opp like urørt dagen etter , selv med flere fremmede menn som bare har kommet inn på soverommet til meg . Alt de gjorde var å stryke på meg litt , mens jeg lå naken i sengen . Hvis de ville , kunne de jo bare ha tvunget seg til sex . Utrolig enkelt når dama er full og halvsover og ligger der naken .

Men tenk - jeg har aldri opplevd det . Alle gangene har de oppført seg bare utrolig pent . Og kunn koset med meg på en kjærlig måte , uten å engang prøve å få seg sex .

Så ingen har behandlet meg respektløst eller billig - pga extra pent utseende . Har vell heller opplevd extra pen behandling .Og sansynligvis hatt englevakt mange ganger .Og vært heldig med de menn jeg har truffet på . Som faktisk har passet på meg . Når jeg selv ikke var i stand til det , pga at man var for full .Sånt skjer jo , når man går på fest og blir for full .

AnonymBruker
Skrevet

damer med lav selvfølelse som trenger bekreftelse er lettest å få til sengs. Dette kan gjelde både pene og stygge damer

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du som sier du er så peng og har alltid vært så heldig at ingen har voldtatt deg mens du var drita og halsov/sov, sikker på det? Om du er så drita som det høres ut for, og du lå naken i senga med flere gutter som kom inn, så skal du ikke være så sikker på hva som har skjedd mens du sov og hadde blekket ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du som sier du er så peng og har alltid vært så heldig at ingen har voldtatt deg mens du var drita og halsov/sov, sikker på det? Om du er så drita som det høres ut for, og du lå naken i senga med flere gutter som kom inn, så skal du ikke være så sikker på hva som har skjedd mens du sov og hadde blekket ut.

Ja jeg er sikker på at det aldri har skjedd . Forde jeg mister aldri bevisstheten når jeg drikker , drikker aldri så mye og jeg våkner lett selv om jeg har drukket . Så det er sant .Ingenting galt har noengang skjedd , alltså ufrivillig sex . Jeg sier jo at det er rart det har gått så bra med meg mange ganger . Syns jo det var litt skummelt når det kom en fremmed mann inn på soverommet mens jeg lå alene naken der . Men han gjorde ingenting galt . Faktisk bare strøk han meg i nakken , så gikk han ut .Alle menn er jo ikke voldtektsforbrytere , heldigvis .

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, pene og naturlig sexy kvinner bør passe på hvordan de kler seg. De bør ihvertfall ikke vandre alene på folketomme plasser klokken 02.30 om natten..

Anywaaays, kler man seg sluty så blir man oppfatta som det, og gjerne er man en også.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Trodde kvinnfolk fulgte markedsprisen uansett?

Ellers har det mer med oppførsel og kroppsspråk enn klesstil (selv om det kan dempe/forsterke inntrykket) og utseendet.

Skrevet

Anywaaays, kler man seg sluty så blir man oppfatta som det, og gjerne er man en også.

Dette var da en usedvanlig kvinnefiendtlig og bakstreversk påstand?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

damer med lav selvfølelse som trenger bekreftelse er lettest å få til sengs. Dette kan gjelde både pene og stygge damer

Sign

AnonymBruker
Skrevet

Du er billig, enten du er pen eller stygg,om du ligger med en du treffer ute som du ikke kjenner. Folk som mener de selv er meget vakre.....hmmm det er en jente som ikke har annet å gjøre enn å sitte foran speilet. fortell egentlig hvordan du ser ut

Skrevet

Dette syns jeg blir en helt ulogisk, teit debatt. Den skal jo handle om tema, ikke om en bruker her inne på forumet.

Når det gjelder tema så tror jeg ikke det er et fasitsvar på hvilke damer som er lettest på tråden. For hva er "hvilke damer" egentlig? Du kan ikke putte damer i bås. På samme måte som at ingen menn er like, så er ingen kvinner like heller. Og ei vakker kvinne kan være like så lett på tråden som ei mindre vakker.

Skrevet

hehehh, det sier seg vel egentlig selv?

Selvsagt er det de stygge, gjerne feite også som er billigst. De sitter i baren og venter på at mannfolka skal få på seg ølbrillene slik de endelig kan få seg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...