meta Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Jeg bestilte nettopp time til sminking og frisering (de fikser neglene samtidig og så kan jeg kle meg der også). Salongen skulle ha 3000 kr! Jeg syns dette var skrekkelig dyrt. Hva betaler dere andre?
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Jeg betaler 500 kroner timen, og regner med å bruke ca 1500 kroner på alt sammen. Nå kommer prisen nok en del an på håret og lengden på det også. Dessuten bør man være klar over om prøvetimen er inkludert eller ei...12
Rose Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 Wow - det var dyrt! Jeg betaler 1000 inkl. prøvetime. Skal feste slør og tiara, men ikke stelle neglene. Min venninne kommer og tar sminken, men det kostet bare 150 å få lagt den så salongen.
Pludre Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Hei Jeg skal betale 2500 for brudepyntingen. Da er dette inkludert: * stelle og sette opp håret, mitt rekker til livet * brudemakeup * stell av negler * prøvetime, der vi skal finne rette sminken og frisyre til den store dagen * hjelp med påkledning av kjole osv. Jeg syns det var litt dyrt, men det er bare EN gang i livet, og da vil jeg ha fagfolk til å gjøre det. Må legge til at det ikke er frisøren som skal sminke meg, salongen jeg skal i er ikke bare frisør, men også hud og negler Hilsen Pludre som gifter seg 10.08.0212
meta Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2002 Pludre: Ser du kommer fra Bergen. Kan jeg spørre hvilken frisør du skal ha?
Pludre Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 Hei Meta Jeg har valgt Os Hud og Hår på Osøyro utenfor Bergen. De er kjempeflinke, en av mine beste venninner gikk der da hun skulle gifte seg og hun ble så nydelig En annnen grunn til at jeg valgte dem er at det er nærmere der jeg skal overnatte natten før bryllupet, og siden jeg skal være hos frisøren ca.klokken 0900 så er det enklere slik Klem fra PLudre 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå