Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer

Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Hvis dama har store pupper som gjør at hun tenner meg seksuelt, så er sannsynligheten for å få et kjedelig sex-liv med henne mye lavere enn med en dame som bare kan by på pupper i størrelse A-cup.

:hoho:

Så det gjør ikke noe om hun er kjempesjenert, full av hemninger og bare ligger der som en død sild, så lenge hun har store pupper?? Forventningene er ikke av de høyeste ser jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Personlig vil jeg foretrekke pupper i C-cup size på lang sikt. Det er jo slik at menn over tid må tenne på dama hvis man skal fungere i et parforhold. Noen menn, meg inkludert, tenner på store pupper (Ikke type kunstige "meloner", men "naturlige" i format C.)

Merkelig igrunnen. Det jeg tenner på etter at den første stormen er over, er tanken på hva han kan gjøre med kroppen min. Da kan han gjerne ha lagt på seg ti kilo og mistet håret i mellomtiden, for er han god i sengen, og jeg har erfart at han er det, så tenner jeg bare han går over stuegulvet på vei til kjøkkenet for å hente seg en kaffe....... hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig igrunnen. Det jeg tenner på etter at den første stormen er over' date=' er tanken på hva han kan gjøre med kroppen min. Da kan han gjerne ha lagt på seg ti kilo og mistet håret i mellomtiden, for er han god i sengen, og jeg har erfart at han er det, så tenner jeg bare han går over stuegulvet på vei til kjøkkenet for å hente seg en kaffe....... hmmm[/quote']

Ditto!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men utspillet var basert på hva jeg personlig mener. Pupper i størrelse C-cup foretrekkes fremfor A-size, helt enkelt fordi jeg tenner på "store" naturlige pupper. Dette kan virke underlig for kvinner som ikke er lesper.

Hva gjelder "mysan" sin kommentar, er det vel unyansert å si at Thaidama ligger som "en død sild". Mulig at noen Thaidamer er lite aktive i senga, men det finnes unntak heldigvis.

Suzy sin kommentar er jeg uenig i. Dessverre skal det mer til (for meg) å tenne seksuelt på samme dama etter mange år i et fast forhold.

Eneste viktige unntak er at når dama med minst C-cup blir moden av år, får hun hengepupper, som vel må være noe av det mest sexy en mann kan tenke seg. Da har jeg faktisk noen å glede meg til når dama blir noen år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hva gjelder "mysan" sin kommentar, er det vel unyansert å si at Thaidama ligger som "en død sild". Mulig at noen Thaidamer er lite aktive i senga, men det finnes unntak heldigvis.

Jeg sa ikke at Thaidama lå som en død sild i senga, jeg sa at det hørtes ikke ut som om det spilte noen rolle hvordan partneren din er i senga bare hun har store pupper. :wink:

Eneste viktige unntak er at når dama med minst C-cup blir moden av år, får hun hengepupper, som vel må være noe av det mest sexy en mann kan tenke seg. Da har jeg faktisk noen å glede meg til når dama blir noen år eldre.

Er det sant? Er hengepupper sexy??? Gi deg'a!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja "mysan", jeg beklager å måtte innrømme men jeg synes at hengepupper er veldig sexy. Tenk på alt man kan gjøre sammen i senga med en kvinne som har store pupper. Jeg synes at pupper som har gitt etter for tyngdekraften fremtrer som utrolig spennende, og at det tenner meg seksuelt er det ingen tvil om. Frodige damer i moden alder kan jo ha en vakker kropp selv om hun ikke lenger er ung og slank.

Et annet forhold er jo at modne kvinner ikke er så redd for puppene sine, og har vel et noe mer avslappet forhold til sin kropp enn hva unge damer har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Thai-damer fordi de er små/søte og enkele å omgås.

Jeg er også liten, søt og enkel og omgås. Men du får meg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Store pupper, små pupper, store romper, små romper, lange ben, korte ben, langt hår, kort hår, rødt hår, lyst hår...... Alle har sine preferanser.

Noen vil synes at Thaidamer alltid er søtere enn europeiske damer. Noen vil foretrekke høye, flotte damer, gjerne høyere enn dem selv. Noen henger seg fullstendig opp i pupper og ser ikke på damer uten størrelse C, mens andre faktisk foretrekker at de så vidt fyller en hånd.

Noen blåser i alt bare rompa er stor og myk, og andre er som siklende hunder etter lange ben.

Og takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Thai-damer er ikke villige som du skriver.

De bare ser muligheten til å komme til et land og få det trygt og godt.

Slippe og selge kropp og sjel for perverse menn på ferie.

Jeg har bodd mye i Thailand. Og jeg skal si deg at det er ikke mye glede å spore i jentenes øyne der nede.

Nå er jeg klar over at ikke alle jenter som kommer til Norge er sjekket opp på en bar.Bare så det er sagt.

Thaijenter er oppdradd til å ofre seg for mann, barn, hus og familie. Så slik sett får Norske menn det bra.

Jeg har sett nok av eksempel på hvordan mange får det da de kommer til Norge også. Sett oppførselen til Norske menn overfor de.

Kan ha noe med at mennene tenker at de kan være slik med minnet i hodet hva de kommer fra?At de får være fornøyd?

Mange av de menn jeg har møtt evner ikke å skaffe seg en dame I Norge med ben i nesen. De må ha noe som de kuer.

Skal heller ikke glemme de jentene som får det bra da. Det er faktisk de som finner hverandre utifra kjærligheten.

Thaijenter pene? Ja, men om du ser de som jobber på barene, så er de preget av det livet. Herjet og slitt. Tar på et liv med lange netter. De ser gamle ut ved 30 årsalder og før den tid.

Nei Norske jenter ser ikke på de som konkurenter. Det har jeg aldri hørt.

De synes oftest synd i de.

Hva er det med menn som synes det er stas å ha en jente med til Norge som kan ha 3 sexpartere pr.døgn i x antall år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Gjest

Du må ikke ta alle illusjonene ifra Norske menn.

Du setter dem tre år tilbake.

Bare la de tro de er storsjarmører i Thailand.

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, disse sjarmørene har jeg sett mye av i Thailand.

Ærlig talt, ikke sett en som kan kalles sjarmør der nede.

En annen ting er at noen forbinder Thailand kun med damer. Synd. Skal vite at det er ikke mange damer sett etter folketallet som driver denne gesjeften, men at det er en del. Denne holdningen som enkelte har ødelegger for de som har kommet it til landet. Det er de som har drevet med vanlig arbeid der nede også som har truffet kjærligheten på lik linje med andre kvinner/menn.

Man spør jo aldri en Thaidame i Norge hva hun jobbet med i Thailand. For de fleste "vet" jo hva jobben deres var.

Foelskelse/kjærlighet er heller ikke målet for de fleste jentene, men tryggheten de kan få i et annet land.

En annen ting er de jentene som ikke kommer hit til landet eller andre land. De som blir brukt som ferieleketøy av kåte menn.

Hva får en 50-70 åring til å ha ferielskerinne/slave i 14 dager som knapt kan kalles noe annet enn barn. har sett jenter fra 13.14 års alder.

En får lyst til å grine bare av synet. Disse jentene har det ikke godt. Jobben er å sprike med bena hver dag/natt, hele uken og året igjennom.

Mange av jentene er fanget i et nett av halliker. De kan aldri slutte før sykdom eller elde tar de.Tro meg, pensjonistalderen kommer da livet skulle ha begynt.

Det må være i den stakkars mannens øyne at de tror de har gjort et varp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det burde vert begrensninger på hvor mange dem tar inn til landet.

Er flere som har vert gift tre ganger med Thaidamer. Kutter ut før det har gått tre år for da får de ikke oppholdstillatelse.

Dette gjelder ikke bare Thaidamer, men damer som kommer fra andre land. Da særlige fattige land.

Når du ser på krisesentrene rundt omkring, hvem er de fylt opp av? Utenlandske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde vert begrensninger på hvor mange dem tar inn til landet.

Er flere som har vert gift tre ganger med Thaidamer. Kutter ut før det har gått tre år for da får de ikke oppholdstillatelse.

Dette gjelder ikke bare Thaidamer, men damer som kommer fra andre land. Da særlige fattige land.

Når du ser på krisesentrene rundt omkring, hvem er de fylt opp av? Utenlandske kvinner.

Som har vært gift med norske menn??

Det kan vel kanskje like gjerne være at de har kommet hit sammen med sine ektemenn fra sitt eget land, eller at de har vært bortgiftet med en fyr som viser seg å være en dritt?

vet ikke jeg, men det var bare det som slo meg da jeg leste innlegget ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå handlet tråden om Thaidamer og jeg hadde de i tankene da jeg skrev om ekteskap.

Det er utallige eksempler på at Norske(og andre nasjoner) Har hentet den tredje kvinnen fra Thailand til ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelløven

Jeg har dessverre altfor god kunnskap om EN av arten Thai,- og hun er langt fra søt og grei og lett å ha med å gjøre...Verre kvinnfolk har jeg aldri hørt om!

Kjæresten min var dessverre sammen med henne en stund.(Noe han selv ikke kan fatte nå)Og de fikk et barn sammen. Hun kom til Norge fem år før, sammen med en annen mann, så det var ikke kjæresten min som "importerte" henne!

Jeg føler meg nesten flau som er sammen med en fyr som har vært sammen med en thai-dame!Synes det er kvalmt, og er flau på hans vegne at han kunne rote seg bort i et sånn vesen som henne. Av en eller annen grunn ble han vel tiltrukket av det lille, brede fjeste hennes med den flate nesen og de stive leppene, og den spinkle kroppen uten pupper.

Iallefall, han fikk hvertfall erfare at hun ikke var noe lett å ha med å gjøre.Etter å ha vært søt og yndig en stund, begynte hun å vise en annen side. Hun skulle f eks ha han til å betale regningene hans, selv om han bodde på en annen hybel. Og mye mer.Gidder ikke nevne opp alt.

Som sagt, han fikk dessverre barn med henne. Han ble samværspappa, men det var ikke lett, da hun oppførte seg helt bak mål, mildt sagt. Kvinnfolket var rett og slett dum! Egoistisk! Osv

Jeg kunne brukt 100 sider på å fortelle hvor mange teite ting hun foretok seg,- men det er ikke poenget her. Det jeg vil si er at jeg kan ikke fatte hvordan normale oppegående og smarte norske menn kan synke så dypt, at de lar seg blende av eksotisk "skjønnhet", som noen vil kalle det,-( jeg vil heller kalle dem apetryner), falle for damer som er så annerledes og har en helt annen kultur enn vi selvstendige, smarte, norske jentene har.

Det er tross alt en stor forskjell mellom oss og thailandske jenter, iallefall de jeg har truffet (5 stk, som jeg tror er ganske reprensentative for de som kommer til landet).

Greit at noen forskjeller har med kultur å gjøre, - men jeg skjønner ikke hva norske mannfolk vil med jenter som er så annerledes? Er liksom en jente som har null i hodet, men stuller og steller for mannen det norske menn søker? Ikke de intelligente menn ihvertfall..Men for noen, som selv ikke har så mye å stille opp med, er det vel utfordring nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søte og lette å ha med å gjøre? Hahahaha!

Er norske jenter for smarte for lille deg, da?

Helledussen!

Tror du vi ser på dem som RIVALER?

:hoho:

Vet du hva, små flate taifjes som sitter der så "yndig" og smiler, og kommer med det ene interessante poenget (not!) etter det andre gjør ikke meg særlig sjalu! :hoho:

Venninnene jeg har gir meg noe, de tilfører meg noe. Har ikke hatt mange interessante kvelder sammen med taidamer, enda jeg har pratet med dem på noen fester. Men det har vært som å prate med en sjuåring. Flere taidamer som kommer til Norge har jo ikke ungdomsskole engang.Det er litt vanskelig å være vernninner med noen som er på et så totalt annet nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du blir vel kansje preget av å vokse opp i en bar og sprike med bena?

Det finnes mange sprøe Norske vinner også som blir omtalt her inne av mannenes nye dame?

Klart du har mye i mot henne, men din mann har tross alt vert glad i henne, elsket med henne og gitt han et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest niflniflnifl

Jeg skal ikke se bort i fra at folk har gode grunner til å ha fordommer noen ganger. Men jeg vil understreke at folk kan møte hverandre hvor som helst i verden, og at det ikke er noen manns oppgave å varte opp kvinner eller holde på dem. La oss si at hu er utro, skal han holde på henne da eller? Eller er det kanskje også hans feil?

Jeg vet om mange menn som føler det slik. Hvis dama er utro, eller ting går til helvete, eller noe annet drit skjer med initiativ fra henne så er de knust og tror at de har feilet. Som om hun ikke har en tanke selv.

Jeg har ikke sett mange i dette samfunnet som holder på noen, så det er ikke akkurat et tema å diskutere en gang. De fleste forhold ryker, og 70% av dem pga utroskap.

Men ok.

Da sier vi det sånn. Det er din oppgave som mann å varte opp damen, og er hun en drit så er det fordi du er udugelig. Ikke finn på å være sammen med noen du er glad i om den du er glad i ikke er en av de du har som oppgave å oppvarte. Da har du gitt opp, og har ingen verdi. Din eneste måte å få verdi på, er å selge deg selv som en slave til de kvinner i din nærhet. Du skal underkaste deg deres velvilje, og i nåde håpe på aksept.

Og får de det ikke som de vil, får du faen meg skjerpe deg!

Der har vi det.

Du skal være tøff og kul, og ha masse selvtillit. Men bak det, skjuler det seg en hund av en slave som aldri kunne tatt egne valg og sjanser.

Gledelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn liker feite, overvektige damer, atter andre menn foretrekker digre hengepupper som ser ut som vrengte bukselommer. Hver sin smak.

Tråden handler om asiatiske damer og de er nok ikke penere enn norske. De asiatiske er feminine og det skal de ha: de norske er traktorbulldosere og maskuline...ikke bra! Bortsett fra det er de asiatiske stygge i nesene sine (små, flate klumpeneser) , mens de norske har penere ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...