AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hei. I dag kræsjet en fugl inn i vinduet mitt. Den må ha vært veldig dum, fordi jeg har rullegardinene nede. Uansett, 3 timer senere kræsjer en fugl i vinduet mitt igjen. Hva skjer? Jeg kikket ut, og der satt det to duer i treet utfor. Hva tror dere dette betyr? Er fuglene dumme?
Gjest Eurodice Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 (endret) Hei. I dag kræsjet en fugl inn i vinduet mitt. Den må ha vært veldig dum, fordi jeg har rullegardinene nede. Uansett, 3 timer senere kræsjer en fugl i vinduet mitt igjen. Hva skjer? Jeg kikket ut, og der satt det to duer i treet utfor. Hva tror dere dette betyr? Er fuglene dumme? Jeg tror neppe det har med dumskap å gjøre. Fuglene ser speilbilde av seg selv og tror det er en annen fugl. Kanskje de er ute etter make. Endret 24. april 2011 av Belladonna
Kamikatze Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Ja, enig med Bella; fugler er narsissiker! Fuglene ser speilbildet av himmelen ekstra godt når du har rullegardinen nede. Når de oppdager at det ikke er himmelen de er i ferd med å fly inn i, er det for seint. Fugler er ikke dumme, de har bare dårlige bremser...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Jeg opplevde å få en fugl flygende rett inn i sidedøren på bilen. Ikke var bilen nypolert heller.
Zzyzx Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Det hender de har litt misvisning på kompasset.
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Ts får gjøre seg klar til å kunne brekke nakken på den stakkaren som smeller skikkelig inn i vinduet og nesten dør... Jeg har gjort det der, og det er ikke lett å ta liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå