Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fine dere er alle som legger ut bilder! Og nå vet jeg jo hvem jeg skal se etter utenfor Friday's :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens! Det kom opp noe for meg den dagen, så jeg rekker dessverre ikke å komme, i og med at jeg må ta tog og mye kollektiv for å komme meg inn til Oslo, men kan jo kanskje bli med på et treff seinere evt. :) Hadde vært veldig hyggelig!

Lykke til på treffet, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, Bloodflowers :sukk: Men men, du får holde øynene åpne og bli med hvis vi planlegger fler treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Hei,

Jeg skal ikke på treff, men har lest litt i tråden her (hadde vært gøy, men jeg kan ikke den datoen) - og vil bare minne de som ikke har vært på Fridays på Aker Brygge på at det er to stk. De ligger rett ved sidenav hverandre, og den ene er bar og den andre er restaurant :)

Skriver AB så jeg ikke får opp denne i mine innlegg.

Mynona83

Edit: glemte å trykke å AB, så da får jeg den opp likevel :fnise:

Endret av Mynona83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

og vil bare minne de som ikke har vært på Fridays på Aker Brygge på at det er to stk. De ligger rett ved sidenav hverandre, og den ene er bar og den andre er restaurant :)

du tenker nok på Fridays i Karl Johan. der er det to stykker rett ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du tenker nok på Fridays i Karl Johan. der er det to stykker rett ved siden av hverandre.

Jepp :jepp: Og vi skal jo møtes utenfor uansett, så det går nok bra, men takk allikevel for info Mynona83 :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Haha, ser for meg at vi sitter og kaller hverandre med brukernavnene og plutselig sier ting som "sjenert" og "popcorn" fordi vi er så vant med å "være sammen" på KG :popcorn:

*host* Da jeg møtte "gamer" vennene mine for noen år siden ble det jo bare til at vi kalte hverandre for navnene fra spillet, og de bruker vi enda selvom vi vet hva vi heter "irl" :fnise:

Jøss så mange vi blir! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Issuet med meg er at jeg ikke er sikker på hvordan brukernavnet mitt uttales, haha :sjenert:

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Forresten er det en todelt fridays i KJ, en ved siden av Saga og en på Aker brygge... Spiseavdelingen i KJ er best synes jeg :lol: Skal se om jeg finner et lite nok bilde etterhvert... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Issuet med meg er at jeg ikke er sikker på hvordan brukernavnet mitt uttales, haha :sjenert:

Sett for meg at det er som.. Safan? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Forresten er det en todelt fridays i KJ, en ved siden av Saga og en på Aker brygge... Spiseavdelingen i KJ er best synes jeg :lol: Skal se om jeg finner et lite nok bilde etterhvert... :tongue:

men de er så små... siden vi ligger ann til å bli 10+ er det vel best med litt større løokale...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heloise

men de er så små... siden vi ligger ann til å bli 10+ er det vel best med litt større løokale...?

Den i KJ er vel den største av de 3. Tenker ikke på drikke-avdelingen for den er pytteliten.

Den ved Saga kino er jo bare et lite hull i bakken.

Signerer Hecubaa! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det som "Safan" :vetikke:

Heloise har faktisk rett. Om restauranten i Karl Johan fra hjemmesiden til Frydays: "Restauranten er kjedens største med mer enn 250 sitteplasser inne, samt en stor og moderne bar"

Men det skulle dere nesten sagt før jeg sendte bestilling til Aker Brygge :fnise:

Du er en ypperlig partyplanner, Gjesten :) Dette blir så gøy!

Takk takk :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...