Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Hva var morsomt med klokkeslettet? :klo:

Det er på aker brygge ja, jeg står parat utenfor og venter :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra :) Leste dette i dag, var inne på forumet for første gang og syns det virket så hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med :) Er det for sent å melde seg på nå?

Selvfølgelig ikke! Det er bare å bli med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jeg denne Fridays restauranten hvis jeg bare går bortover Aker Brygge der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da er jeg med!

Hvem av Fridaysene er det? Og hvordan finner vi hverandre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Finner jeg denne Fridays restauranten hvis jeg bare går bortover Aker Brygge der?

ja, den ligger cirka midt på Aker brygge når du går utover langs kaien.

det er den som ligger på Aker brygge. sjekk kart her. Gjesten står utenfor å venter på oss så det blir vel lett å legge merke til en gjeng som samles utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor lenge står folk utenfor? Går dere inn klokka 16, eller er det da vi skal begynne å dukke opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

det er vel klokken 16 vi har avtalt? så folk står vel litt over. jeg er ferdig midt på Karl Johan kvart på og regner med å være der ganske nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Så bra, da er jeg med!

så hyggelig at du blir med :)

det er veldig enkelt å finne frem. Fridays ligger rett etter druen og albertines.

Og dere; om ett døgn så er vi der! iiiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er lett å finne, bare å gå bortover.

Aker Brygge. Jeg står utenfor til et par minutter over 4.

Men hvor lenge står folk utenfor? Går dere inn klokka 16, eller er det da vi skal begynne å dukke opp?

Vi har bestilt bord til kl. 16, så vi står nok ikke lenger enn til 5 over. Jeg er der 15.45 :)

det er vel klokken 16 vi har avtalt? så folk står vel litt over. jeg er ferdig midt på Karl Johan kvart på og regner med å være der ganske nøyaktig.

Som sagt over: Siden vi har bestilt bord til kl 16, tenker jeg at vi ikke bør gå inn mye senere enn 5 over.

For å ha klarhet i sakene:

Jeg er utenfor Friday's ganske nøyaktig 15.45. Hvis alt går etter planen skal dere se etter en jente på ca. 165, langt mellomblondt hår, sort bukse, rosa topp. Er det kjølig har jeg på meg en lysebrun skinnjakke, og jeg ser helt sikkert ganske nervøs ut :)

Jeg gleder meg til å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om et døgn sitter vi forhåpentligvis her og snakker om hvor gøy det var :)

Endret av Hecubaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er dagen! Gru/gleder meg. Kommer til å ha på meg en mørke jeans og en hvit jakke, viss det regner har jeg en rød paraply.

Lurt å skrive at jeg kommer for å bekrefte det både for dere og for meg selv. Nå kan jeg ikke trekke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

I dag er dagen! Gru/gleder meg. Kommer til å ha på meg en mørke jeans og en hvit jakke, viss det regner har jeg en rød paraply.

Lurt å skrive at jeg kommer for å bekrefte det både for dere og for meg selv. Nå kan jeg ikke trekke meg.

nope! få fåkke lov å trekke deg nå!! * holde fast! * r

du er nok ikke alene om å gru/ glede deg!

jeg har aldri møtt noen fra nettet før jeg, og det er det nok

flere som ikke har! men som sagt mange ganger her, man har jo ingenting å tape :) (evt. Kun noen "verdifulle" timer :gjeiper: )

SES OM 5 TIMER!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarting ;) WOW, jeg innså nettopp at det er bare er 3 timer og 45 min til jeg må dra hjemmefra :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg har blå skjorte, mørkegrå dressbukse og sorte sko. kan hende jeg tar med en beige jakke litt avhengig av skyer og temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...