Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Jeg er en annen AB, men lurer på om det blir med dette treffet og bare er en engangsforetredelse eller om folk håper å finne noen venner som de kan bygge videre vennskap med?

Det gjenstår å se da, man kan ikke spå fremtiden :) håper på det sistnevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venner kan man aldri få nok av, så det er klart at jeg håper å treffe likesinnede som jeg kan finne på noe med en annen gang også :) Jeg er ikke så nervøs egentlig.. Jeg gleder meg!

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen AB1 og Ab2, dette er ikke farlig og alle er sikkert litt nervøse og spente på om man kommer til å like de andre... Jeg har vært på et treff tidligere og det var hyggelig selv om vi ikke har møttes igjen...

Hadde vært koslig om man møttes igjen senere også, men kommer jo selvfølgelig ann på om kjemien stemmer i virkelighet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen AB, men lurer på om det blir med dette treffet og bare er en engangsforetredelse eller om folk håper å finne noen venner som de kan bygge videre vennskap med?

Jeg håper definitivt på å finne venner jeg kan fortsette å møte. Nå kommer jo sommeren og, så jeg trenger noen som kan ligge ved siden av meg når jeg soler meg i Frognerparken :lol::sol:

Jeg kommer nok ikke til å backe ut, men skal innrømme at jeg er ganske nervøs!

Det er jeg og, og jeg kommer nok til å være helt skjelven på torsdag, men jeg føler det er verdt det hvis vi har det hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi blir så mange som finner tonen at vi kan reise en gjeng til parken, grille og spille kubb til sommeren :)

Gjesten: har du lagt ut bilde av deg, eller forblir du anonym frem til torsdag? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg håper vi blir så mange som finner tonen at vi kan reise en gjeng til parken, grille og spille kubb til sommeren :)

Gjesten: har du lagt ut bilde av deg, eller forblir du anonym frem til torsdag? :)

jeg og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

Me too! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempekoselig!

Jeg forblir anonym dessverre, har ikke lyst til å legge ut bilde her :sjenert: Men vi har vel ikke fått noe bilde av deg heller? :klo:

Men jeg er svært normal :fnise: Dere får se etter en liten jente med langt mellomblondt hår... Pga. t-banetider kommer jeg til å stå utenfor Friday's fra ca. kvart på. Tar jeg en senere bane risikerer jeg å komme forsent, og det kan vi ikke ha noe av ;)

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bilde ligger et stykke ned på side fem :)

Jeg fjernet innlegget selv, men det er fortsatt mulig å få det opp i innlegget under.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser nesten sånn ut, Padawan, men håper du vil være med oss allikevel da :skravle: Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kunne kose deg midt i hønseflokken, men hvis det er ubehagelig for deg, kan du jo alltids se om du får meg deg noen gutter, må jo ikke nødvendigvis være fra KG... Men jeg tror uansett det blir hyggelig å ha deg med :):kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

joda.. det går nok bra. var på KG-treff i Oslo i midten av november og det gikk bra det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker magen begynner så smått å grue seg nå, er ikke lenge igjen :) Skal nok bli koselig, må bare prøve å ikke få angst eller stikke før jeg får møtt noen :P

Er veldig lite fotogen i grunn (nei virkelig, vanskelig å ta gode bilder av meg visst :P) så jeg har ikke noe liggenes akkurat nå som jeg kan vise. Har som regel neglelakk på, så får vi se om jeg får med neon-rosaen jeg er så glad i.

For den som spurte om det er meningen å finne venner eller ei; det er i alle fall planen min, kan ikke få for mange venner som en annen sa og hadde vært koselig å noen flere jeg kunne finne på ting med i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

det er jo litt tricky med sånne ting med folk en blir kjent med over nett. Selv om en har god kjemi over nett betyr ikke at kjemien trenger å være til stede når en treffes IRL. tiden vil dog vise på torsdag om kjemien for vennskap er til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo litt tricky med sånne ting med folk en blir kjent med over nett. Selv om en har god kjemi over nett betyr ikke at kjemien trenger å være til stede når en treffes IRL. tiden vil dog vise på torsdag om kjemien for vennskap er til stede.

Det kan veldig godt hende vi ikke alle stemmer like bra, jeg tror nok vi har en ganske blandet gruppe mennesker med oss, men det kan jo bli interessant å finne ut. Jeg er i alle fall tilbøyelig til å like mange forskjellige typer mennesker, så lenge de er hyggelige :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

haha. måtte le litt av klokkeslettet du postet på. Det er på den på Aker brygge, ikkesant? (greit å få avklart siden det ble litt snakk om andre også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...