Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser også popcorn i påvente av at Heloise legger ut et bilde av seg selv!

Det er så gøy å kunne sette ansikter på navnene her inne :)

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
:tongue: Jeg lover å legge ut bilde snart! Men jeg må på den store PC'n min og den har støvet ned de siste 2 ukene etter typen flyttet inn.... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Så utrolig tøffe dere er som tør å legge ut bilder av dere her!!:)

Jeg har fulgt med på orginal tråden og denne fra starten, og har egentlig veldig lyst til å være med. Men jeg tror nok at jeg rett og slett er for pysete:P vet jo tid og sted (og noen fjes..hehe) så kanskje jeg moter meg opp og titter innom alikevel. Men det blir ikke før i 5 tiden isåfall...

Spennende...men litt skummelt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:tongue: Jeg lover å legge ut bilde snart! Men jeg må på den store PC'n min og den har støvet ned de siste 2 ukene etter typen flyttet inn.... :sjenert:

nyskjerrighetern stiger :ball:

og, grattis med samboer :hjertesmil: så kooooos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Så utrolig tøffe dere er som tør å legge ut bilder av dere her!!:)

Jeg har fulgt med på orginal tråden og denne fra starten, og har egentlig veldig lyst til å være med. Men jeg tror nok at jeg rett og slett er for pysete:P vet jo tid og sted (og noen fjes..hehe) så kanskje jeg moter meg opp og titter innom alikevel. Men det blir ikke før i 5 tiden isåfall...

Spennende...men litt skummelt... :sjenert:

Hei jeg har det litt på samme måte men det blir sikkert kjempekoselig og du taper jo ikke noe på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har det litt på samme måte men det blir sikkert kjempekoselig og du taper jo ikke noe på det:)

Nei, har jo ingenting å tape på det...:) Må bare mote meg opp! Leste akkurat dagens horoskop her på KG og det var: Den som melder seg på og stiller opp i dag oppnår gode resultater, og det gjelder spesielt i sosiale relasjoner eller i forbindelse med avtaler.

Hehe...kanskje det ligger noe i d, passet jo hvertfall veldig godt til i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har jo ingenting å tape på det...:) Må bare mote meg opp! Leste akkurat dagens horoskop her på KG og det var: Den som melder seg på og stiller opp i dag oppnår gode resultater, og det gjelder spesielt i sosiale relasjoner eller i forbindelse med avtaler.

Hehe...kanskje det ligger noe i d, passet jo hvertfall veldig godt til i dag :)

Det var nok et tegn ;) Tro meg, vi er alle nervøse. Det er 100% ulikt meg å gjøre noe sånt som det her, det er en grunn til at jeg var feig AB helt til for litt siden :fnise: Men prøv å tenke på hva du har å vinne vs. hva du har å tape:

Du kan vinne: Nye flotte vennskap, eller i det aller minste en hyggelig middag

Du kan tape: Et par timer av en torsdagskveld.

Hvis det blir kleint eller krise på noen måte, så trenger du jo aldri å se noen av oss igjen..Såå: Komkomkom :) Jo flere vi er sammen, ja sammen :plystre::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Ja, da er det godt vi møtes på en torsdag :ler:

kom igjen! komkomkomkom! hallooo, du må faktisk, du heter nesten det samme som meg, og er født i samme år! ses på fridays! sånn, da er det avklart!

du er mer enn gjerne velkommen du også sariha :)

sånn, da er det også avklart! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok et tegn ;) Tro meg, vi er alle nervøse. Det er 100% ulikt meg å gjøre noe sånt som det her, det er en grunn til at jeg var feig AB helt til for litt siden :fnise: Men prøv å tenke på hva du har å vinne vs. hva du har å tape:

Du kan vinne: Nye flotte vennskap, eller i det aller minste en hyggelig middag

Du kan tape: Et par timer av en torsdagskveld.

Hvis det blir kleint eller krise på noen måte, så trenger du jo aldri å se noen av oss igjen..Såå: Komkomkom :) Jo flere vi er sammen, ja sammen :plystre::skya:

Ja, kanskje det er et tegn:) Ja, jeg er med (nesten 100% sikkert:P ) men jeg er ikke der før ca 17.00.

Spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...