Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Okei, det var ikke så veldig mange som sa noe om hvilken dag som passet i den forrige tråden, men i alle fall Heloise og Padawan sa at det passet for dem å vente til etter 4. mai, så da gjør vi det sånn her:

Jeg foreslår torsdag 5. mai. Hva vi skal gjøre kan vi selvfølgelig diskutere alle sammen, så finner vi ut noe! Håper det er mange som vil være med, dette kan jo bli riktig gøy :)

Svar gjerne på avstemningen, så vi får litt oversikt over hvor mange vi blir :)

Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet er dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet er dette?

Oslo. Her er originaltråden: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=554043

Ble laget en ny så vi kunne legge til en avstemning så vi vet hvor mange som kommer. Du er velkommen hvis du vil være med :)

• Liker 1
Skrevet

Hei hei:)

Jeg flytter til Oslo nå straks og har veldig lyst til å få noen nye venner. Jeg er 24 år gammel og er vikar. Fritiden min går til hund, kjæreste, noe trening og venner men har ikke så mange venner jeg kan møte i hverdagen og har veldig lyst til å være litt mer sosial.

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig Sariaha, du er hjertelig velkommen til å bli med :)

Skrevet

Tusen takk:)

Så koselig Sariaha, du er hjertelig velkommen til å bli med :)

Skrevet

Jeg anbefaler at vi kan møtes et sted som alle kan finn fram til også kanskje gå sammen til en park og kose oss i solen og det fine været:) Eller bare en kafe da:)

Gjest padawan
Skrevet

Jeg er med iallefall. Hva med Egon Karl Johan eller Fridays Aker Brygge?

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg er i alle fall skikkelig fan av Fridays :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Ooo kylling club på fridays :sikle:

Jeg er i alle fall med på både egon og fridays :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det er en del som sier "vet ikke" på avstemningen. Hva er det det hviler på? Og når vet dere eventuelt om dere kommer?

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg skrev at jeg ikke helt vet om jeg kan fordi økonomien er litt trang nå og må se ann om jeg har råd til det dere bestemmer dere for. Det handler også litt om tid da.

Klem

Gjest Hard Ride
Skrevet

Hei, jeg har ikke tenkt å melde interesse, men vil bare komme med et velment råd om at dere prøver å få til å kommunisere med private meldinger eller mail eller lignende, i hvert fall når det blir mer klart hvem som skal være med.

Hvis dere f. eks. legger ut info om tid og sted kan det faktisk hende at noen rare mennesker leser dette, og dukker opp uanmeldt. Kvinneguiden er åpent for alle, og har nok en god del lesere.

Det er klart at dette er en liten risiko, men jeg ville i hvert fall ikke lagt ut slik info på nettet.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har arrangert en del treff på andre fora som er mye større enn KG og aldri opplevd at raringer har møtt opp for å ødelegge.

Gjest Heloise
Skrevet

Hvis dere f. eks. legger ut info om tid og sted kan det faktisk hende at noen rare mennesker leser dette, og dukker opp uanmeldt. Kvinneguiden er åpent for alle, og har nok en god del lesere.

Ja det har jeg tenkt på også. Tid og sted er best å ta på PM :)

Skrevet (endret)

Hvis vi skal bestemme tid og sted på PM, er vi i alle fall avhengige av å vite hvem som skal være med. Jeg er TS, forresten. Hei :goodbye:

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Skrevet

Hvis vi skal bestemme tid og sted på PM, er vi i alle fall avhengige av å vite hvem som skal være med. Jeg er TS, forresten. Hei :goodbye:

Hei.

Jeg har lyst til å være med jeg.

Gjest padawan
Skrevet

Med tanke på hvor mange uregistrerte som er på KG blir det mye organisering for et lite treff hvis alt slikt skal organiseres på PM.

Gjest Heloise
Skrevet

Med tanke på hvor mange uregistrerte som er på KG blir det mye organisering for et lite treff hvis alt slikt skal organiseres på PM.

Jeg synes det er et must at de som skal være med må være registrert og bruke kontoen sin slik at det ikke blir et AB-treff :fnise: TS har jo vist sin "true identity" nå :)

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne komme.

Jeg er en jente på 20 år, bor litt utenfor Oslo. Tiden min går for det meste til jobb, tv-serier og prøver å trene et par ganger i uken.

Har mistet de fleste vennene mine fra vidergående, så vil gjerne møte nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...