Gå til innhold

Forslag til jobb antrekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg forslag til hvordan jeg kan gå kledd på varme dager p jobben? Har ikke "kleskode" men må jo se OK ut, og ikke f.eks utfordene. Er det f.eks helt ut med å ha tigths under en kort shorts? Eller å ha tights som går til midt på leggen, og en lang topp/kjole over?

hjeeelp, gi meg forslag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i en dyrebutikk.

(Og nei, selv om jeg jobber i en dyrebutikk betyr ikke det at jeg kan gå i joggebukse og hotpants fordi det ikke er noe "særiøst" i andres øyne.. Jeg vil se representabel og fin ut på jobb, uten å bli for pyntete eller lettkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan gå kledd i jeans og t-skjorte (feks v-hals).. Jeans trur jeg vertfall passer bra i en dyrebutikk, og det er så mye man kan kombinere med jeans som gjør at man ser bra ut. Man kan også brette opp jeansen på varme dager :)

Du kan nok kle deg som du vil, men unngå utrigninger og korte skjørt.

Håper det hjalp litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk, og der har vi fått beskjed om gå på med jeans og jobb-t-skjorte. Vi har ikke lov til å gå med shorts og skjørt. Hvis du kan gå med hva du vil, ville jeg nok holdt det så enkelt som jeans og en topp/genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kanskje en pirattights med et dongeriskjørt over kan funke? Da kan du jo bruke piquet-skjorter eller andre pene topper til og vere pent antrukket selv om det er litt mer sommerslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tights som slutter midt på leggen, det er skikkelig ut (husker med gru de hvite med blonder for noen år tilbake) og ser ikke fint ut. Ville satset på vanlig tights eller strømpebukse:)

Gjerne hverdagskjole/tunika, shorts, skjørt osv til. Ballerinasko er passe fint til butikkjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor strengt det er på dyrebutikker, men om du får lov å gå i shorts (jeans/stoff, men ikke for korte?) er jo det kjekt på veldig varme dager. Ellers er vel jeans ok. Topper og t-skjorter, kanskje singlet/tanktopp? Tøysko eller ballerinas er lette på foten om du ikke trenger gode sko (med ekstra demping o.l).

Tights ville jeg styrt unna, men det er fordi jeg synes det er fryktelig stygt - særlig under skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...