Gjest Abelone Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Tror hun ble lei for en tid tilbake.... Ikke alle som holder ut vettu...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 Jepp, hun ble vel litt lei av at alt ble sensurert tror jeg. men hun er vel innom nå og da og leser litt. men tror ikke hun gidder og være så aktiv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 *roper ut i mørket*: Ziriiiiineeeee!! Savner dine fine innlegg om menneskeverd!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Hei Abelone. Nei, jeg er her ikke lengre, det ble for mange ting som irriterte meg. Av og til får jeg tips om tråder jeg bør lese, eller som nå når du lurte på meg - og det er hyggelig. Men det går uker mellom hver gang jeg åpner KG nå. Uansett - verden er ikke stor. Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Vil ha Zirine tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 Tror hun har mye å styre med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 5. november 2003 #8 Del Skrevet 5. november 2003 Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. november 2003 #9 Del Skrevet 5. november 2003 Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine, Zirine! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #10 Del Skrevet 5. november 2003 Zirine og Dorian sitter i et tre.... hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 5. november 2003 #11 Del Skrevet 5. november 2003 Det er bedre enn "zirine og dorian henger i et tre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. november 2003 #12 Del Skrevet 5. november 2003 der er du jo Zirine:) sett etter deg jeg også vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 ..... de kysser og kliner.. og detter ikke ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 Ville det ikke være riktig av meg å komme med litt sjikane her? Forresten - sable bra sitat du har der Ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Forresten - sable bra sitat du har der Ark. Var finere det forrige du hadde Lassis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 jeg er usjikanerbar jeg... hihi... Var det forrige bedre?!... det var jo bare begynnelsen på det andre... nei, nå er jeg ikke med... *tøfler ut og føler seg dum.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. desember 2003 #17 Del Skrevet 19. desember 2003 Var finere det forrige du hadde Lassis... Og det var?? (sorry at jeg svarer på eldgamle tråder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #18 Del Skrevet 19. desember 2003 Arketypisk arkeologi Zirine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. desember 2003 #19 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg hakke peil!!! Forandrer de der en del ser du... Hvilket var det du syntes var bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå