Gå til innhold

Noen som bruker Betakaroten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Gir det noen bivirkninger?

Takk for svar, hilsen blek Best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg knasker gulrøtter. Det skal visst ha opptil flere gode virkninger det også. ;)

Skrevet

Ei venninne av meg brukte det.... Hun ble gulrot. Oransje. Hun har sluttet nå. Det var utrolig komisk :fnise:

Skrevet

Jeg har brukt betakaroten i hvertfall halv annet år. Og jeg lurer litt på hvorfor, for jeg merker ingenting til det :klo:

Skrevet

jeg bare grøsser av den grusomme reklamen med de oransje jentene....

• Liker 3
Skrevet

jeg bare grøsser av den grusomme reklamen med de oransje jentene....

+1

Skrevet

Brukte det i 1 mnd, merket ikke noe forskjell. Ble ikke fortere brun og ikke holdt fargen seg noe særlig lengere enn vanlig.

Gjest Mauna Lee
Skrevet

er det sant at det kan hjelpe mot soleksem?

Satt ute noen timer i dag, og nå er armene mine helt dekket (av soleksem altså, ikke av betakaroten).

Skrevet

Okay, da er nok ikke betakaroten noe å prøve. Er enig i at den reklamen er forferdelig, er bare så kjedelig å være blek.

Takk for alle svarene, og håper på flere:)

Skrevet (endret)

er det sant at det kan hjelpe mot soleksem?

Satt ute noen timer i dag, og nå er armene mine helt dekket (av soleksem altså, ikke av betakaroten).

Ja. Jeg har brukt betakaroten i flere år fordi jeg sliter med soleksem/solallergi. Jeg har faktisk fått et helt nytt liv om sommeren, for jeg slipper å klø meg ihjel og få store utslett. Jeg har heller aldri opplevd å bli oransje bare så det er sagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Mauna Lee
Skrevet

Ja. Jeg har brukt betakaroten i flere år fordi jeg sliter med soleksem/solallergi. Jeg har faktisk fått et helt nytt liv om sommeren, for jeg slipper å klø meg ihjel og få store utslett. Jeg har heller aldri opplevd å bli oransje bare så det er sagt.

Najs! Da skal det testes! Er det forresten et bestemt "merke" du bruker, eller er all betakaroten god fisk?

Gjest Mauna Lee
Skrevet (endret)

edit: dobbelpost

Endret av Mauna Lee
Skrevet

Najs! Da skal det testes! Er det forresten et bestemt "merke" du bruker, eller er all betakaroten god fisk?

Jeg bruker et merke som heter Solaray, har ikke prøvd noen andre så vidt jeg kan huske.

Skrevet

jeg har også brukt Solaray betakaroten de siste......3 år. Ingen soleksem, mye fortere og finere brun, og absolutt ikke orange! Og jeg har veldig lys, sart hud. Kjempefornøyd! :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...