Gjest döderlein Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 jeg er så neffor at jeg går rundt med en stor klump i halsen om dagen. Hele tiden. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg vil ikke mer. Jeg er lei, og det er ingen vits med allt dette styret. Men allikevel skulle jeg ønske at jeg klarte å komme inn på bedre tanker. Hjelp meg?
MilliVanilli Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 jeg er så neffor at jeg går rundt med en stor klump i halsen om dagen. Hele tiden. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg vil ikke mer. Jeg er lei, og det er ingen vits med allt dette styret. Men allikevel skulle jeg ønske at jeg klarte å komme inn på bedre tanker. Hjelp meg? Kjære deg, vil du fortelle kort om hvorfor, så kanskje jeg/vi kan hjelpe deg litt på vei?
Antlers Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Ikke vær redd for å snakke med noen om det, enten det er noen i familien, kjæresten eller en god venn. Oppsøk lege (ta gjerne med deg en venn som støtte) og fortell akkurat hvor ille du synes ting er, så du kan få henvisning til psykolog. Jeg vet det ikke er mye til oppmuntring akkurat nå, men jeg har vært der selv, og det blir bedre - selv om det ikke føles slik akkurat nå
Gjest Iah Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Kjære döderlein. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Iah, mod
Fremhevede innlegg