Happychilli Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 usikker på hvor denne passet inn men... har i et år slitt med hodepine,migrene og konstant tretthet etter at jeg jobbet i butikk med statisk arbeid, noe ryggen min ikke taklet. gått til fysioer, kiropraktorer og akupunktør - ingen greier løse opp muskulaturen skikkelig. hvordan kan jeg selv trene for og myke opp muskulaturen i nakke og øvre rygg?
Mononoke Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Jeg henger meg med på denne, sliter med samme problemet selv. Synes generelt styrketrening hjelper på en del, men blir lite av det nå på sommeren når jeg trener ute (jogging - hjelper litt - men ikke nok). Skulle likt å hatt noen enkle øvelser man kan gjøre hjemme!
Timseh Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Har du ikke fått øvelser av legen din som du kan gjøre selv? Nå husker jeg ikke disse øvelsene pga hukommelsestap, men håper det er noen andre her som kan hjelpe deg. Vet hvor forferdelig det er med migrene(anfall).
Gjest Blondie65 Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Her er det styrketrening som gjelder - gå på et treningssenter og få tilpasset øvelser i forhold til dette av en fysioterapeut. Jeg vil også anbefale tur i skog og mark - helst på skogstier med litt ulendt terreng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå