AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Kan noen oversette denne kakeoppskriften til meg?? 1 cup whole milk plain unsweetened yogurt (this is the ideal; however, I had success with 2% Greek yogurt) 1/3 cup vegetable oil (olive oil works as well, for a slightly different flavor profile) 1 cup sugar zest of one lime 1/4 cup lime juice 2 eggs 1 2/3 cups all-purpose flour 1 1/2 teaspoon baking powder 1/2 teaspoon baking soda 1/8 teaspoon salt jeg trenger å vite hvor mange dl 1 cup er... og hvor mye 1/8 teaspoon er... osv :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 http://allrecipes.com//HowTo/cup-to-gram-conversions/Detail.aspx
Isis_ Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 (endret) Kan noen oversette denne kakeoppskriften til meg?? 1 cup whole milk plain unsweetened yogurt (this is the ideal; however, I had success with 2% Greek yogurt) 1/3 cup vegetable oil (olive oil works as well, for a slightly different flavor profile) 1 cup sugar zest of one lime 1/4 cup lime juice 2 eggs 1 2/3 cups all-purpose flour 1 1/2 teaspoon baking powder 1/2 teaspoon baking soda 1/8 teaspoon salt jeg trenger å vite hvor mange dl 1 cup er... og hvor mye 1/8 teaspoon er... osv :gjeiper: 1 kopp yoghurt naturell. 1/3 kopp smaksnøytral olje. 1 kopp sukker. Raspet skall av 1 lime. 1/4 kopp med limesaften. 2 egg. 1 2/3 kopp mel. 1 1/2 teskje bakepulver. 1/2 teskje natron. 1/8 teskje salt. 1 kopp er så godt som 2,5 dl. (Ihvertfall i følge desilitermålet mitt.) Dette er ihvertfall sånn jeg ville oversatt oppskriften, håper du fikk svar på noe. Edit: Jeg ville tolket 1/8 teskje med salt som en bitteliten klype salt. Altså en liten dæsj, haha! Endret 24. april 2011 av Isis_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå