Gå til innhold

Sender legen informasjon om legetime i posten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bestilte en time hos legen for å ta klamydiatest, men jeg klarte å glemme legetimen. Jeg regnet med å få et gebyr for dette i posten, men har ikke hørt noe. Adressen jeg tror legekontoret har, går hjem til mine foreldre. Min mor har snakket mistenkelig mye om klamydia i det siste og jeg frykter at hun kan ha lest brevet mitt fra legen om ikke møtt legetime. Vil ikke konfrontere henne med dette, da jeg ikke har lyst å fortelle henne om hvorfor jeg i utgangspunktet hadde bestilt timen, selv om hun er lege. Sender legekontoret ut brev i posten med gebyr og skriver de da hva timen skulle ha dreid seg om?:)

Mulig jeg er paranoid ;P men dama har lest posten min før:s

Takk på forhånd for svar!:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at de ville skrevet hva timen gjaldt i et sånt brev! Verre at du mistenker moren din for å ha lest posten din...

Skrevet

Min venninne fikk et brev om at hun hadde en kjønnssykdom og resepten tilsendt til foreldrenes adresse (og hun har bosted og lege et helt annet sted...). Så det er mulig :)

AnonymBruker
Skrevet

Ring legekontoret og spør om det er sendt noe brev til deg?

Og spør om det evt. skjer noe, når du glemte timen?

Og be om å få ny time?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tviler på at grunnen til at du skulle ha time vil stå i det brevet. Mest sannsynlig får du ikke mer enn en faktura der det bare står det som er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...