AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hvordan er din ratio? Jeg ligger på 1,14 og tenkte å se om det er høyt eller lavt i forhold til normalen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Les i denne tråden. ...den regner ut ryktesnitt pr. innlegg. TS har spurte etter innlegg pr. pluss.
Mann 42 Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 (endret) ...den regner ut ryktesnitt pr. innlegg. TS har spurte etter innlegg pr. pluss. Og hva i all verden er vitsen med å gjøre det? Han kan jo regne det ut fra den forrige tråden om han er interessert, ettersom antall innlegg per pluss er den inverse av antall pluss per innlegg. Av alle hjernedøde tråder å starte! Det er nøyaktig det samme spørsmålet, bare frasert på en litt anderledes måte, og svaret blir nøyaktig det samme, bare uttrykt på en annen måte. Endret 23. april 2011 av Mann 42
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Av alle hjernedøde tråder å starte! Hva er problemet ditt? Jeg forundrer meg stadig over hvor mange underlige, aggressive mennesker det finnes her. Tråden det linkes til ligger forresten midt på side 3 i denne kategorien, den er ikke akkurat en sticky.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Tråden det linkes til ligger forresten midt på side 3 i denne kategorien, den er ikke akkurat en sticky. Må en tråd være "en sticky" for å kunne bidra med info? Forklar gjerne hvorfor isåfall.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 Må en tråd være "en sticky" for å kunne bidra med info? Forklar gjerne hvorfor isåfall. Jeg skjønner ikke hva det er med dere. Jeg ville fått øye på en sticky, og dermed ikke opprettet denne.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #8 Skrevet 23. april 2011 Men nå har TS funnet den andre tråden, og dere andre har fått kjefte litt. Kan dere avslutte denne latterlige krangelen nå?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Jeg skjønner ikke hva det er med dere. Jeg ville fått øye på en sticky, og dermed ikke opprettet denne. Er da ingen som har sagt du ikke fikk opprette denne tråden? Jeg bare kom med tips om en tråd du kunne lese. Det har seg nemlig sånn at enkelte ikke gidder å gjenta seg, så der kunne du fått info fra noen av dem ihvertfall. Jeeeesus. Sånn apropos hva ER det med folk. Kort lunte i dag, eller?
Kamikatze Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 KG-herrene har fått PMS. Vanskelig spørsmål, for størsteparten av innleggene mine ble skrevet lenge før plussingen kom. Ser jeg har rundt 12:1, og aner ikke hva normalen er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå