Lady Lovelylocks Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 (endret) Er så masse å velge blandt. Hva bestiller dere? Legg gjerne med en link Endret 23. april 2011 av ThePink
Mubba Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Jeg kjøper alt mulig egentlig! Pasta laget av brun ris, supermat som hvetegress, spirulina, chlorella, kakaopulver, kakaosmør til rå sjokolade, nøtter, frø, spireglass, kokosolje, snacks, sjokoladebarer, chips, osv, osv. I stedet for å linke til nøyaktig det jeg kjøper så linker jeg til noen veldig greie linker som jeg har prøvd mye av og som jeg varmt kan anbefale! Diverse laget av brun ris. Kokosoljer. Nøtter, frø og kjerner. Rå sjokoladebarer. Superfood 1. Superfood 2. Superfood 3.
Lady Lovelylocks Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2011 Takk. Har sett på bloggen din nå. Skal iallfall bestille næringsgjær, prøve meg på kålchipsen... Ser veldig godt ut.
Mubba Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Takk. Har sett på bloggen din nå. Skal iallfall bestille næringsgjær, prøve meg på kålchipsen... Ser veldig godt ut. Næringsgjær er fantastisk som alternativ til ost. Kan kjøpes på helsekost, men da kalles det "bjæst".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå