Gå til innhold

Hvorfor bruker jenter kjempestore dildoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på dette en stund. Hva er grunnen til at jenter bruker kjempestore dildoer? Liker de å bli sprengt? Eller hva er det?

Gjest Anjelika
Skrevet

I de sexsjappene jeg har vært i så er ofte de mest gigantiske dildoene i herre/homse-avdelingen, så spørsmålet burde kanskje rettes tilbake til deg om hvorfor gutter bruker det.

Svaret blir jo det samme uansett, de synes det er godt vel?

Noen har en fetisj for det, noen får sterkest orgasme av det og noen har bare lyst å prøve det. Har ikke inntrykk av at det er det mest solgte sexleketøyet da, det virker som det er små vibrerende saker som er foretrukket. Men om man først skal ligge og "jukke" på noe som ikke vibrerer så fungerer det jo ikke så greit med en IKEA-blyant liksom. Det er jo også en fordel at de er litt ekstra lange sånn at man har noe å holde i, kan godt være damer har en 20 cm dildo men bare dytter 15 cm av den inn.

• Liker 1
Skrevet

Noen har en fetisj for det, noen får sterkest orgasme av det og noen har bare lyst å prøve det.

Jeez, er det i det hele tatt håp for menn med en NORMAL pikk?

Skrevet

Passer virkelig ikke den normale mannen for dagens kvinne? Hva er det som skjer mellom beina deres???????

Gjest Maneater?
Skrevet

De liker vel og bli så vid at mannen kan fiste hun uten problemer etterhvert ;)

Skrevet

De liker vel og bli så vid at mannen kan fiste hun uten problemer etterhvert ;)

Helvete! Hva er det som skjer med kvinnfolk?

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeez, er det i det hele tatt håp for menn med en NORMAL pikk?

Var det det du klarte å lese ut fra innlegget mitt?

Noen har en fetisj for det, mange har ikke. Og noen vil bare prøve det en gang eller liker å få en knyttneve i seg som seksuell variasjon, det betyr ikke at de gjerne skulle hatt en mann med en penisstørrelse av samme kaliber. I tillegg så er det en haug av oss som foretrekker SMÅ vibratorer, NORMALE dildoer eller ikke dildo i det hele tatt.

En dildo er dessuten ikke en penis, selv om folk synes det er deilig med anal beads i rumpa og rabbit vibrator i musa så betyr det ikke at de ønsker seg en partner med en klumpete pikk og vibrerende testikler formet som kaniner. Hva vi finner på å putte i oss når vi er alene (eller med partner) og hva vi vil ha på en mann har ikke nødvendigvis så enormt sterk korrelasjon.

Og så var det det med at en penis har en tendens til å henge på en mann, at man liker/tenner på/elsker han er for de fleste en smule viktigere enn om utstyret hans kunne blitt solgt på kondomeriet som Giant Jumbo Jack Ass Destructor.

• Liker 8
Skrevet

Hva vi finner på å putte i oss når vi er alene (eller med partner) og hva vi vil ha på en mann har ikke nødvendigvis så enormt sterk korrelasjon.

Selvfølgelig er det det! Det dere holder på med alene gjør dere for at det er GODT. Dere vil jo oppnå det samme med typen. Hvis ei jente selv velger å ligge hjemme alene og trøkke i seg en 22cm neger dildo, gjør hun det fordi hun tenner på det. Hvor mye tror du hun føler når hun skal pule typen som har en normal hvit pikk?

Skrevet

Ok, hva med at det bare handler om litt variasjon?! Tror ikke så mange av jentene ville hatt en svær pikk som er alt for stor for dem til daglig, men den ene gangen man får ekstra lyster kan det være gøy?!

Vaginaer har i tillegg tendens til å tilpasse seg det man dytter i den, så man kan bli like stimulert av en vanlig *hvit* :skratte: pikk, som av en svær *neger* dildo...

Skrevet

Var det det du klarte å lese ut fra innlegget mitt?

Noen har en fetisj for det, mange har ikke. Og noen vil bare prøve det en gang eller liker å få en knyttneve i seg som seksuell variasjon, det betyr ikke at de gjerne skulle hatt en mann med en penisstørrelse av samme kaliber. I tillegg så er det en haug av oss som foretrekker SMÅ vibratorer, NORMALE dildoer eller ikke dildo i det hele tatt.

En dildo er dessuten ikke en penis, selv om folk synes det er deilig med anal beads i rumpa og rabbit vibrator i musa så betyr det ikke at de ønsker seg en partner med en klumpete pikk og vibrerende testikler formet som kaniner. Hva vi finner på å putte i oss når vi er alene (eller med partner) og hva vi vil ha på en mann har ikke nødvendigvis så enormt sterk korrelasjon.

Og så var det det med at en penis har en tendens til å henge på en mann, at man liker/tenner på/elsker han er for de fleste en smule viktigere enn om utstyret hans kunne blitt solgt på kondomeriet som Giant Jumbo Jack Ass Destructor.

:pls::jepp:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det det! Det dere holder på med alene gjør dere for at det er GODT. Dere vil jo oppnå det samme med typen. Hvis ei jente selv velger å ligge hjemme alene og trøkke i seg en 22cm neger dildo, gjør hun det fordi hun tenner på det. Hvor mye tror du hun føler når hun skal pule typen som har en normal hvit pikk?

Hun føler alt det hun skal føle når hun knuller typens pikk. Ei mus er nemlig elastisk.

Eller har du noensinne opplevd ei mus som er åpen tilsvarende størrelsen på pikken din til evig tid etter dere har hatt dere? I think not.

Skrevet

Ok, hva med at det bare handler om litt variasjon?! Tror ikke så mange av jentene ville hatt en svær pikk som er alt for stor for dem til daglig, men den ene gangen man får ekstra lyster kan det være gøy?!

???????????????????????????? Hva faen skal dette bety?

Vaginaer har i tillegg tendens til å tilpasse seg det man dytter i den, så man kan bli like stimulert av en vanlig *hvit* :skratte: pikk, som av en svær *neger* dildo...

BULLSHIT. Da hadde ikke damer klaget over menns peniser!

Skrevet

BULLSHIT. Da hadde ikke damer klaget over menns peniser!

Damer = noen damer.

Jeg vil ha meg frabedt å bli satt i bås med trangsynte sizequeens. De er heldigvis i mindretall.

Skrevet

Hun føler alt det hun skal føle når hun knuller typens pikk.

Det der er noe bullshit. Hadde det stemt så hadde ikke damer klaget over menns peniser.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Det der er noe bullshit. Hadde det stemt så hadde ikke damer klaget over menns peniser.

Jeg beklager at du tydeligvis har hatt noen dårlige erfaringer. Det har vi vel alle. Vi generaliserer likevel ikke til å si at slik og sånn gjelder alle damer, eller alle menn, eller alle *sett inn et eller annet demografisk kjennetegn her*.

Det blir for lite nyansert.

• Liker 1
Skrevet

Oss kvinners problem er at menn/smågutter kommer inn på et KVINNEforum for å poste et uendelig antall innlegg om penisstørrelser, dildoer, fisting og faenmegvetikkehva opp og ned i mente, svarer på hverandres innlegg for å "bekrefte" at "joda, alle kvinner vil ha hele jordkloden oppi vaginaen for å være fornøyde".

Så for å svare på denne og den andre tråden som er skrevet sikkert av samme person; vårt problem er deres behov, tvangsliknende som sådan - til å plage seksualitetsforumet med gigantiske dildoer, peniser og annet gigantisk vissvass. La meg også legge til "liker dere kåte kvinner...blablabla". Nei, for f.....

Er jeg lei? JA :kjefte:

• Liker 8
Skrevet

Damer = noen damer.

Jeg vil ha meg frabedt å bli satt i bås med trangsynte sizequeens. De er heldigvis i mindretall.

Slutt å ro deg bort. Noen damer klager over menns peniser, mens andre damer går til innkjøp av store dildoer - det er to sider av samme sak!

Skrevet

Get over it!!! Føler du deg såret og trampet på, fordi pikken din er for liten (eller kanskje du selv synes den er for liten) og dama har klaget på det?!

De fleste normale jenter foretrekker normale peniser. Husk at gjennomsnittspenisen i de nordiske landene er på rundt 14 cm og gjennomsnittsvainaer er på rundt 12 ;) Good match ;)

Også er det også sånn at det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den ;)

Skrevet

Slutt å ro deg bort. Noen damer klager over menns peniser, mens andre damer går til innkjøp av store dildoer - det er to sider av samme sak!

Jeg ror ikke. Jeg synes at du er i overkant unyansert.

Og jeg synes ikke at det er to sider av samme sak, men det er som å diskutere med en vegg, så jeg gidder ikke. Og ikke gjør alle damer en av de to der heller. Noen klager over menns peniser, og noen kjøper monsterdildoer. Mange gjør ingen av delene.

Signerer forøvrig norah!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...