AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Jeg må være verdensmester i å utsette og aldri komme i gang! Nå trenger jeg så sårt noen gode tips fra dere livlige mennesker som spretter opp om morgenen og får gjort alt dere skal - uten å somle foran tven eller sett seg fast på internett eller slå seg ned i sofaen og utsette helt til dagen "plutselig" går mot slutten og jeg innbiller meg at det er for sent å gjort alt jeg skulle ha gjort likevel Jeg er et uhelbredelig B-menneske som så gjerne skulle vært et A-menneske. Jeg sovner i tretiden og står opp i ti-ellevetiden om jeg får velge selv, og hver dag er en slåsskamp mot vekkerklokka. Når jeg står opp så sent blir jeg stresset av alt jeg egentlig burde ha fått gjort før elleve, og ender opp med å hoppe over trening og alt sånt som jeg planla å gjøre tidlig på morgenen fordi jeg føler jeg ikke har tid. Jeg har jo det, men jeg innbiller meg at alt ville blitt så mye bedre om jeg hadde kommet meg opp tidlig og kommet i gang. Jeg har havnet i en litt lei ond sirkel, hvor jeg utsetter og utsetter og aldri helt kommer inn i gode rutiner verken med døgnrytme, trening eller kosthold. Hva gjør dere for å motivere dere? Finnes det noen der ute som har greid å få orden på B-menneskedøgnrytmen og utsettelses-trangen sin og vil gi meg litt håp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå