*-* Cindy *-* Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hvordan ser din middagsmeny ut for en uke?
Gjest Tjoms Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Kikertburgere med salat Speltpasta med hjemmelaget tomatsaus og grønnsaker Linsegryte med grønnsaker og salat Hemp-pannekaker Tabouleh med quinoa istedet for bulgur Linse/kikertsuppe Bønnegryte/salat Dette er ikke nødvendigvis typisk for alle ukene, men det er ihvertfall middagsretter jeg lager meg titt og ofte.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182666
UnderCover Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 juhuu, middagstips-tråd Jeg kan begynne med mine innkjøp og middagene jeg skal ha til neste helg. Idag: Fårikål (gjett om jeg gleder meg ) Søndag: kylling, ris, salat og bernaise (med mindre jeg har rester fra idag. Mandag: Pitabrød med svinekjøtt Tirsdag: Fiskekaker og wok-grønnsaker i rømmesaus Onsdag: Pølser og spagetti Torsdag: Asparges-suppe og pannekaker (!) Fredag: Grilling Lørdag: Pizza
Gjest Katee Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 - strimlet svinekjøtt med wokede grønnsaker - stekt laks med ris - kylling stekt i egg med woket ris og am. blanding - glutenfrie pannekaker med bacon - hjemmelaget potetmos med kokte grønnsaker - løvstek med pommes frites - salat med kalkunskinke Nå ble jeg sulten
skruf Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Min uke blir; Igår; lammestek og hjemmelagde fløtegratinerte poteter med broccoli og sjysaus Idag; hjemmelaget pizza med grov bunn og salat ved siden av Søndag; Bondeomelett med poteter, skinke og div grønnsaker Mandag; Lettsaltet torsk med bacon og hjemmelaget potetstappe Tirsdag; Bakte poteter med bacon, mais, sjalottløk og tomat (baker de med skalllet på i ovnen, huler ut fyllet og blander alt sammen i en bolle med en boks lettrømme, fyllet tilbake i de hule potetskallene, ost på toppen og tilbake i stekeovnen et kvarters tid) Salat ved siden av Onsdag; Ovnsbakt laks med byggris og grønnsaker Torsdag; skal vi på restaurant, regner med jeg går for en indrefilet.. Fredag handler vi inn for helg og neste uke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå