AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 For litt siden begynte jeg på p-pillen Diane, og gikk på den ca en uke. Etter at jeg sluttet å ta pillene kom ikke mensen før etter 2 uker, men var helt normal. Men nå, litt over en uke etterpå har den kommet igjen! Hva skjer? Er det hormonforstyrrelser som følge av p-pillene? Det kommer mye blod, men det har ikke en frisk rødfarge sånn som det vanligvis har. Nå er det mer brunrødt. Noen som har opplevd dette? Har ikke så mye erfaring med p-piller, og når jeg leser rundt på nettet forstår jeg jo at det er vanlig å oppleve uregelmessigheter. Men har noen opplevd at fargen på blodet forandrer seg i tillegg?
HubroTuppa Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Er nok bare blitt litt krøll i blødningsmønsteret ditt siden du har brukt p-piller. Men hvorfor i all verden bare i en uke? Skal man slutte med p-piller er det nok lurt å ta ferdig brettet. Da det er ganske vanlig å få en blødning når en slutter.så for å unngå det i tillegg til en mens og krøll i rytmen kan det være lurt å ta det ferdig. Men det skal sies at det å ha brukt p-piller kan gi forstyrrelser i syklusene uansett om du tar ferdig eller ikke. Det er også helt vanlig at det endrer farge og konsistens da man ikke har vanlig mens med hormonprevansjon i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Jeg brukte de bare en uke fordi jeg fikk vite at jeg hadde Leiden mutasjon. Men takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå