Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått på Cerazett i 2 1/2 måned. Den første måneden gikk supert, jeg var SÅ fornøyd!

MEN - den siste 1 1/2 måneden har jeg hatt blødninger HVEER eneste dag!! Nok til to truseinnlegg pr dag..

Ser på Kvinneguiden at det er "vanlig".

Men seriøst, i over en måned??

Går det over eller?

Er det farlig?

Begynner å bli ganske så lei nå! Gikk på mikrogynon før, og de hadde jeg flere uheldige bivirkninger av som jeg ikke merker med Cerazett - foruten spottingen da.. :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på cerazette nå i ett år, og jeg sliter med litt småblødninger her og der.. Så jeg tror det er vanlig.

Forrige gang jeg gikk på cerazette var jeg strålende fornøyd og hadde ikke mensen i det hele tatt på halvannet år. Men så sluttet jeg på de ved en "glipp" (begynte å glemme å ta pilla og var ikke i fast forhold..) og når jeg da startet på igjen så har jeg småblødd titt og ofte.. Men i en måned? Det var jo litt merkelig. Jeg var hos legen min med det med småblødninger, og hun sa at det iallefall ikke gjør noenting. Og jeg tror at siden du ikke har gått i tre måneder, så er det kanskje slik at kroppen din venner seg til de? :) Får håpe du slipper snart da. Skjønner godt at du er lei.

Skrevet

Kan vare i et år, eller slutte neste mnd. Du må bare holde ut og se om det går over.

Jeg er på runde to, første gang startet jeg midt i syklus, da gikk det fint en mnd og så blødde jeg hemningsløst resten.

Så stoppet jeg, ventet en mnd til jeg fikk mens og startet på første mensdag. Og foreløpig går det aldeles strålende.

Så hvem vet.. eneste pilla som tar PMSn min så jeg er desperat kan man si.

AnonymBruker
Skrevet

Tar Cerazette selv, om det var skikkelig flaut da jeg shadde sex med en date for første gang nylig, og det plutselig ble veldig mye blod.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i snart 7 mnd. Og har begynt å bø hver 3.mnd frem til nå. Første gang gikk det fint, men nå har jeg blødd i snart over en mnd. Er dritt lei. Hjelper det å slutte, og starte på igjen? Første gang jeg hadde mens var jeg ikke i fast forhold, men det er jeg nå. Så; denne lange blødningen oppsto etter at jeg kom i fast forhold. Hjelp? (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...